Darmowe książki - Wyzwanie czytelnicze Rory Gilmore

     Ostatnio w moje rączki trafił nowy czytnik ebooków, z czego bardzo się cieszę. Myślałam co by tu na nim czytać i na jaką książkę się skusić, kiedy to moja pamięć powędrowała do grafiki z wyzwaniem Rory wiszącej nad łóżkiem. Przypomniałam sobie, że przecież książki tam występujące to nie żadne nowości wydawnicze, tylko już starsze pozycje. Weszłam więc na Wolne Lektury i zaczęłam sprawdzać, czy któreś z wymienionych tytułów znajduje się w domenie publicznej. I wiecie co się okazało? Znalazłam ich całkiem sporo! Więc zainteresowanych darmowymi książkami z wyzwania Rory zapraszam dalej. 😃

Wyzwanie czytelnicze Rory Gilmore, Gilmore Girls, Kochane Kłopoty, książki, co czytać, darmowe książki, darmowe ebooki, książki pdf, czytnik, Kindle

Czytelnicze wyzwanie Rory Gilmore - co i jak?

     Nie będę się długo rozpisywać o wyzwaniu, bo wszystkie szczegóły znajdziecie na blogu Siostry w bibliotece w tym właśnie wpisie - klik klik. Tak w skrócie jest to idealne wyzwanie dla osób kochających książki tak samo jak Rory Gilmore, czyli główna bohaterka serialu Kochane Kłopoty. Jeśli oglądacie tą produkjcę, a nie znacie wyzwania - szybko lećcie zobaczyć szczegóły. Jeśli nie znacie Gilmorek, to na co jeszcze czekacie? Czas nadrobić ten uroczy serial! 😉

Wyzwanie czytelnicze Rory Gilmore, Gilmore Girls, Kochane Kłopoty, książki, co czytać, darmowe książki, darmowe ebooki, książki pdf, czytnik, Kindle

Darmowe książki - skąd pobrać?

     Zacznę od tego, że wszystkie poniższe linki prowadzą do wcześniej wspomnianej strony - Wolne lektury - i są to utwory, które przeszły do domeny publicznej, więc spokojnie możemy z nich korzystać (tj. pobierać i czytać, bądź słuchać). Przejrzałam stronę i wyszukałam książki z wyzwania. Nie ma tam wszystkich oczywiście, ale kilkanaście znalazłam i poniżej zostawiam Wam podlinkowane tytuły. Mam nadzieję, że komuś się przyda taka lista. 🌝

Wyzwanie czytelnicze Rory Gilmore, Gilmore Girls, Kochane Kłopoty, książki, co czytać, darmowe książki, darmowe ebooki, książki pdf, czytnik, Kindle

     Z tej listy mam za sobą już "Makbeta" i "Hamleta", które przeczytałam w ostatnie wakacje i muszę przyznać, że podobało mi się. Najbardziej przypadł mi do gustu "Makbet", którego nie przeczytałam nawet w szkole, kiedy to był moją lekturą. 😅 Widocznie musiał odczekać swoje i nabrać mocy. Teraz z chęcią do niego wrócę i spróbuję się zabrać za pozostałe książki. W końcu wyzwanie samo się nie wypełni. Dodatkowo ostatnio przeczytałam "Roszpunkę", która jest chyba najkrótszą książką z całego wyzwania i zajmuje kilka minut.


Oglądaliście Gilmore Girls? Bierzecie udział w wyzwaniu?
A może nie słyszeliście o nim, ale czytaliście którąś z tych książek?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.

Copyright © 2017 Borenium - Books and good tea , Blogger
|| Dostosowanie: Klaudia