Na co pójść do kina? 6 fajnych propozycji

     Poza czytaniem książek, kocham także chodzić do kina. Uwielbiam oglądać nowe filmy na dużym ekranie - zwłaszcza po angielsku z polskimi napisami. Jeśli bym tylko mogła, to odwiedzałabym to miejsce codziennie. Niestety jednak w moim kinie nie ma za dużego wyboru. No i bilety na drzewie nie rosną. 😅 Jestem pewna, że i Wy czasami lubicie pójść do kina, więc dziś przychodzę z sześcioma pomysłami na co się wybrać.
kino, na co pójść do kina, premiery, Piękna i Bestia, Power Rangers, Siedem minut po północy

Na co pójść do kina?


  • Piękna i Bestia
  • Był sobie pies
  • Power Rangers
  • Chata
  • Azyl
  • Baba Jaga

     Listę rozpoczyna film na który najbardziej chciałam iść i udało się. Byłam na premierze Pięknej i Bestii i cóż tu dużo mówić - cudowny! Bajkę uwielbiam i oglądałam już wiele razy, ale to nie przeszkadzało w odbiorze filmu. Jestem zadowolona, że nie zawiodłam się na tej ekranizacji i z chęcią obejrzę jeszcze raz. Premiera była 17 marca, ale wiem, że w tych większych kinach jeszcze emitują ten film - specjalnie sprawdzałam. Podobnie też jest z Był sobie pies, jeszcze gdzieś go znajdziecie. Z czterech pozostałych filmów na pewno wybiorę się na Power Rangers - kto z Was oglądał serial w dzieciństwie? 😄 Zaintrygował mnie film Chata i z wielką chęcią go obejrzę, choć najpierw wolałabym przeczytać książkę. 



     Uwielbiam chodzić do kina i mam nadzieję, że ta miłość pozostanie na długo u mnie. W tym roku szykuje się jeszcze całkiem sporo fajnych premier, więc jeszcze nie raz się tam wybiorę.


Widzieliście już któryś z tych filmów?
Na czym ostatnio byliście w kinie? 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.

Copyright © 2017 Borenium - Books and good tea , Blogger
|| Dostosowanie: Klaudia