19 nowych (tanich) książek kupionych w sierpniu

     Przed wyjazdem do Szkocji powtarzałam sobie, że nie kupię przez wakacje ani jednej książki. Już po pierwszym tygodniu złamałam obietnicę i kupiłam pierwszą powieść po angielsku. Tak się to wszystko potoczyło, że w ciągu ostatnich dwóch miesięcy moja biblioteczka wzbogaciła się o 26 książek. Czyste szaleństwo! 19 polskich i 7 anglojęzycznych lektur. Dziś chciałam pokazać Ci te pierwsze. Może którąś książkę znasz?  

nowe książki, tanie książki, książki za parę złotych, stosik, sierpień, zakupy, czytam.pl, Dedalus, Tak czytam, jesień, koc, książki

Księgarnia internetowa

     Pierwszy zakup to zamówienie z księgarni czytam.pl. Uwielbiam robić tam zakupy, bo zawsze znajdzie się coś fajnego. Wspominałam już o niej we wpisie: gdzie kupować tanie książki i nadal podtrzymuję swoją opinię, że to genialna strona. Skusiłam się tam na 7 książek i cieszę się, że takie wybrałam.

nowe książki, tanie książki, książki za parę złotych, stosik, sierpień, zakupy, czytam.pl, Dedalus, Tak czytam,

     Wszystko zaczęło się od "Żony Inkwizytora" - czaiłam się na nią już od dawna, dawna. Dorzuciłam też drugą część "Drozdów" (pierwsza jest cudowna!).

nowe książki, tanie książki, książki za parę złotych, stosik, sierpień, zakupy, czytam.pl, Dedalus, Tak czytam

     Widząc w naprawdę kuszącej cenie dwa pierwsze tomy "Apokalipsy Z" nie mogłam się powstrzymać i dodałam do lisy - kosztowały na pewno mniej niż 10 zł za sztukę.

nowe książki, tanie książki, książki za parę złotych, stosik, sierpień, zakupy, czytam.pl, Dedalus, Tak czytam

     Te dwie kieszonkowe wersje to efekt zbyt długiego przesiadywania na Instagramie. "Rok 1984" kupiłam, bo już wiele razy widziałam pozytywne opinie na temat tej książki, a "Lolitę" wzięłam ze względu na Alicję, która ostatnio o niej wspominała.


Sklepy stacjonarne

     Przy okazji odbierania wyżej wymienionych książek, zaszłam do tesco, a tam przywitały mnie kosze z tanimi książkami. Pogrzebałam i znalazłam te dwa cuda ↓

nowe książki, tanie książki, książki za parę złotych, stosik, sierpień, zakupy, czytam.pl, Dedalus, Tak czytam

     Jeśli obserwujecie mnie na Instagramie, to wiecie, że weekend spędziłam w Warszawie u znajomej. Nie obyło się oczywiście bez chodzenia po księgarniach. Zaliczyłyśmy dwa sklepy stacjonarne Dedalusa oraz jeden Tak czytam. Skusiłam się przede wszystkim na książkę pani Miszczuk i mam nadzieję, że było warto. 

nowe książki, tanie książki, książki za parę złotych, stosik, sierpień, zakupy, czytam.pl, Dedalus, Tak czytam
nowe książki, tanie książki, książki za parę złotych, stosik, sierpień, zakupy, czytam.pl, Dedalus, Tak czytam


Babcine skarby

     Ostatnie książki może nie do końca kupiłam, ale nie mogłam sobie odpuścić i nie wspomnieć o tych perełkach. Ostatnio pojechałam odwiedzić babcie, która kiedyś tam wspominała, że ma jakieś książki. Od razu pomyślałam, że pewnie nie będzie nic ciekawego, ale zaryzykowałam i poszłam sprawdzić. Cieszę się, że to zrobiłam, bo spójrz tylko, co znalazłam!

nowe książki, tanie książki, książki za parę złotych, stosik, sierpień, zakupy, czytam.pl, Dedalus, Tak czytam

     Cudowne wydanie "Księgi Tysiąca i Jednej nocy" od samego początku mnie zauroczyło. Nigdy nie czytałam "W pustyni i w puszczy", więc kiedy tylko zobaczyłam tą pozycję (i to w takim wydaniu!) od razu położyłam na stosik wracasz ze mną do domu.

nowe książki, tanie książki, książki za parę złotych, stosik, sierpień, zakupy, czytam.pl, Dedalus, Tak czytam

     "Łowcy głów" to największe zaskoczenie, bo nie sądziłam, że znajdę tam jakiekolwiek lektury w takim klimacie. Do tej drugiej książki mam duży sentyment, bo od dawna pamiętam, że była u babci w domu - nie mogłam jej po prostu zostawić. Czas najwyższy sprawdzić, co to za "Saga o ludziach lodu" 😄




     Teraz wyznam Ci pewien sekret - najdroższa książka z tego stosiku to Druga szansa, a jej cena? 12 złotych! Pomyślisz sobie pewnie: to ile kosztowała najtańsza? Nie licząc tych znalezionych u babci, to najmniej zapłaciłam za Dni ciemności - 3,45 zł. Ahh czy wspominałam już kiedyś, że lubię kupować książki za takie ceny? 


A Tobie co udało się kupić w te wakacje?
Wielki stosik czy może trzymanie się postanowienia: 
w tym miesiącu nic nie kupię?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.

Copyright © 2017 Borenium - Books and good tea , Blogger
|| Dostosowanie: Klaudia