5 zasad oglądania Gry o Tron dla początkujących

     Czy jest między nami osoba, która nie słyszała o Grze o Tron? Tak nigdy, nigdy, przenigdy. Bo ja mam wrażenie, że każdy się z nią zetknął - czy to w internecie, czy wśród znajomych. Osobiście kocham, wielbię i ubóstwiam ten serial. Muszę się jednak przyznać, że nie od początku pałałam taką miłością. Miałam parę podejść. Dopiero za drugim/trzecim poczułam klimat i zaczęłam oglądać. Podczas mojej przygody z tym serialem zdążyłam już wychwycić parę zasad dotyczących oglądania. A tak się jakoś złożyło, że ostatni odcinek wywołał wiele emocji u mnie, a do następny już niedługo, więc postanowiłam się z Wami podzielić owymi regułami.

Gra o tron, Game od Thrones, fotografia, zasady oglądania, seriale, series, ciastka, kubek Primark, Hello Monday, lazy day, uzależnienie, ciastka, słodycze

Nienawidzisz intra? Spoczko, za chwilę go pokochasz.

     Zacznę od tego, od czego rozpoczyna się każdy kolejny odcinek - intro. Moja pierwsza myśl, gdy go obejrzałam? O matulu czy jest jakiś dłuższy i bardziej nudny wstęp? Sami przyznacie, że do krótkich, to on nie należy. I jeszcze ta muzyka, która mnie denerwowała. Potem jednak, zaczęłam się przyzwyczajać do tego. Aktualnie jestem na etapie uwielbiania tej melodii i nucenia jej, gdy zaczyna się odcinek.


Zaczynasz lubić bohatera? Pewnie niedługo zginie.

     W Grze o Tron panuje jedna i powszechnie znana zasada: nie ma po co zakochiwać się w bohaterze, ani do niego przywiązywać. Możecie być pewni, że prędzej czy później straci on głowę - dosłownie. Tak jak pewien osobnik, który nie przeżył pierwszego sezonu - to był szok i ból!


Nienawidzisz bohatera? Pożyje jeszcze z parę sezonów.

     Nie potrafię zliczyć ile razy życzyłam śmierci pewnemu (blond) knypkowi. I wiecie co? Przeżył skubany całkiem długo - jak na Grę o Tron przystało oczywiście. Tu jest zupełnie odwrotnie niż w punkcie powyżej. 

Gra o tron, Game od Thrones, fotografia, zasady oglądania, seriale, series, uzależnienie, telefon, Samsung, Samsung Galaxy S6 Edge

Oglądaj z napisami, żadnego lektora!

     Przedostatnia, ale jakże ważna rada: odpuść sobie lektora. Serio. Niektóre teksty należy usłyszeć w oryginale. Osobiście bardziej do mnie przemawia Winter is comming niż Zima nadchodzi. Po najnowszym odcinku (s06e05) intryguje mnie jedna sprawa: jak wygląda ostatnia scena w wersji z lektorem? Według mnie hold the door trzeba usłyszeć w oryginale, by zrozumieć sens.


Przygotuj się na długie przerwy pomiędzy sezonami.

     Gra o Tron to niestety krótki serial. Nawet za krótki! Odcinki może i są dłuższe, bo trwają godzinę, ale za to sezon ma ich tylko 10. Co jest gorsze? Fakt, że pomiędzy sezonami przychodzi nam czekać rok na nowe odcinki. Przy okazji tego tematu jest też inna smutna sprawa: Gra o Tron się kończy! Tak, to już ostatnie sezony...



     Gra o Tron jest serialem genialnym i z pewnością wartym oglądania. Zdradzę Wam pewien sekret: gdy ktoś się przyzna przy mnie, iż zna Grę, to ma wielkiego plusa - nawet na samym starcie.
To teraz przyznawać się:

Kto ogląda Grę o Tron? Jesteście na bieżąco?
Są jakieś zasady, które zauważyliście, a się nie pojawiły?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.

Copyright © 2017 Borenium - Books and good tea , Blogger
|| Dostosowanie: Klaudia