Oglądasz dużo seriali? To powinno Ci pomóc!

     Seriale - moje jedno z największych uzależnień. Nie wiem, kiedy dokładnie tak się w to zamieszałam. Kiedyś uważałam, że seriale są nudne, bo jak można ciągnąć wątek przez wiele sezonów? Ależ ja się myliłam! Teraz oglądam ich około dwudziestu. Z niektórymi nie jestem na bieżąco, więc jest trochę zaległych odcinków. Wyobrażacie sobie, gdybym musiała zapamiętać wszystkie odcinki, na których zakończyłam oglądanie? Z moim roztargnieniem byłoby to niemożliwe i pogubiłabym się już na samiutkim początku. Dlatego też z pomocą przychodzi mi pewna aplikacja. 
filmy, seriale, aplikacja, android, SeriesGuide,

      Seriale oglądam zazwyczaj na jednej stronie, gdzie odwiedzone odcinki są zaznaczane przez jaśniejszy kolor linku. Do jakiegoś czasu to mi wystarczało, ale potem zaczęłam zauważać, że to za mało. Nie oglądam jedynie na laptopie, a tylko tam się zapisywało. Gdy chciałam nadrobić odcinki na tablecie czy telefonie musiałam chwilę pomyśleć, który mam zacząć oglądać. Zapisywanie na kartkach nie miało sensu, bo, jak to typowa ja, ciągle je gubiłam. Do tego dochodził jeszcze fakt, że nie wszystkie odcinki oglądałam, w niektóre jedynie wchodziłam i musiałam wyłączyć stronę. Trochę zamieszania z tym było czyż nie? I wtedy znalazłam rozwiązanie! Aplikacja o nazwie SeriesGuide pojawiła się i pomogła mi zapanować nad tym.

filmy, seriale, aplikacja, android, SeriesGuide,

Czym jest aplikacja SeriesGuide? 

      Pisząc krótko: SeriesGuide to aplikacja, która pomaga nam utrzymać porządek z oglądanymi serialami, ale także i filmami. Dostępnych jest wiele pozycji, które możemy dodawać do swoich kolekcji, oznaczyć, jako obejrzane, czy też ulubione. Pokazuje postęp w oglądaniu seriali, a ciekawym plusem według mnie są dostępne statystyki, które zliczają czas, jaki poświęcamy na oglądanie - dzięki temu uświadomiłam sobie jak wiele czasu już straciłam na seriale, a liczba, która ciągle rośnie, powoli zaczyna mnie przerażać. Zacznę chyba myśleć o zmniejszeniu czasu na nie, bo moje statystyki nie wyświetlają wyniku w godzinach, a w dniach - i to dziesiątkach.
    Jedynym minusem aplikacji może być język - nie wszystko jest spolszczone. Szczegóły takie jak opisy odcinków i notki o aktorach są po angielsku. Jednak wszystko inne jest już po polsku. Nie stwarza to jednak wielkiej bariery.                
filmy, seriale, aplikacja, android, SeriesGuide,

Co sądzę o SeriesGuide?

    Jak pisałam wcześniej - aplikacja pojawiła się w odpowiednim momencie. Bardzo mi pomogła z uporządkowaniem seriali i teraz nie mam już problemu z zastanawianiem się, na którym odcinku skończyłam. Mogę napisać, że w jakiś malutki sposób ułatwiła mi życie. Jest prosta w obsłudze i nawet pojawiający się język obcy nie jest przeszkodą. Dodatkowo dzięki niej, wiem kiedy spodziewać się nowych odcinków, czy jak długo muszę czekać na nowe. SeriesGuide zauroczyło mnie, dlatego też chętnie Wam to polecam - wiecie, lubię dzielić się fajnymi rzeczami. Jeśli oglądacie seriale czy filmy i chcielibyście mieć wszystko w jednym miejscu, to nie zaszkodzi spróbować i zainstalować tą aplikację. Jak się Wam nie spodoba, to przecież łatwo możecie się jej pozbyć i zapomnieć. Kto wie, może okaże się, że Was też zauroczyła! 


Spotkaliście się już z SeriesGuide? 
Znacie podobne aplikacje?
Zależałoby mi na takich do książek, gdzie mogę dodawać już przeczytane oraz te, które chce przeczytać.





37 komentarzy:

  1. Ja nie przepadam za oglądaniem seriali.Nigdy nie słyszałam o tej aplikacji :)

    Pozdrawiam!
    ✿dalena-blog.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się z nią ale nie jestem fankom seriali więc...
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowymaja 14, 2015

    to samsung galaxy s4? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna aplikacja, ale ja nie oglądam seriali :) Bardziej przydałaby mi się w temacie filmów :D

    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do filmów może wspomniany przez innych filmweb? :)

      Usuń
  5. Nie słyszałam o tej aplikacji, ale na pewno musi to być dość fajna sprawa!
    Genialny post <3

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka razy już spotkałam się z takimi aplikacjami i uważam, że są one naprawdę ciekawe i pomocne :) Jeżeli chodzi o książki to jest taka strona jak i aplikacja lubimyczytać na której można oznaczać ksiązki jako przeczytane, które chcemy przeczytać, jako ulubione itp. Gorąco polecam :)

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jeśli chodzi o książki to słyszałam tylko o lubimyczytać.

      Usuń
  7. jak ja ci dziękuję!! Idę pobrać:)
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam seriale, obecnie oglądam ich... Za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny post! Mi sie bardzo to przyda bo lubie ogladac seriale i mam ich kilka ktor ogladam :)

    Zapraszam do siebie / nowy post, moze skomentujesz?
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę nieźle się wciągnęłaś w te seriale! Ja do filmów używam starego klasycznego filmwebu (stronka + apka na teledon/ tablet), gdzie możesz zaznaczyć co widziałaś, kiedy, a nawet ocenić w skali 1-10. Co do książek polecam lubimyczytac.pl. Możesz sobie książki sklasyfikować według tych, które już przeczytałaś/ czytasz aktualnie/ chcesz przeczytać, poszukać info o ulubionych autorach, no i są jeszcze rekomendacje, na postawie pozycji które znasz i ci się spodobały (zresztą tak samo jest na filmwebie :)). Osobiście baaardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo że korzystam ze stronki, to jakoś do aplikacji dawno temu nie mogłam się przekonać. Chociaż pewnie przez ten czas wiele się zmieniło, więc może warto sprawdzić. Dzięki! ;)

      Usuń
  11. Ciekawa apka :) Nie znam innych podobnych apek :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tej aplikacji, pewnie dlatego, że nie oglądam zbyt wielu seriali :) Dla serialomaniaków na pewno będzie idealna! :)
    Obserwuję!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. lubimyczytac.pl (jest też aplikacja mobilna) - tam możesz oznaczać książki przeczytane i te, które chcesz przeczytać. I wiele innych, między innymi dodawać swoje opinie o książkach. Pewnie znasz. Ja nawet ostatnio tam się zarejestrowałam, ale i tak zapominam o niej, haha.
    Mi taka aplikacja do seriali zupełnie by się nie przydała, bo regularnie oglądam tylko dwa seriale. Czasem też zobaczę inny, ale najczęściej różne programy, np ''Project Runway'', ''Bitwa o dom'' itp. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasami mam wrażenie że jestem jedną z nielicznych osób, które nie oglądają seriali, haha :D Teraz wszyscy je oglądają. Aż czasami się dziwnie czuję :p

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważaj, bo i Ciebie kiedyś dopadnie! ;)

      Usuń
  15. Uwielbiam seriale! Jestem chyba uzależniona :))))
    Mogłabym Cię prosić, o poklikanie w linki w poście? Dla Ciebie to tylko chwila, a dla mnie to wiele znaczy! Jeśli to zrobisz to mnie poinformuj, a niezwłocznie się odwdzięczę ;)))) Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Też jestem uzależniona od seriali! :) O aplikacji nigdy nie słyszałam, ale wydaje się być bardzo fajna. Zwłaszcza, że uświadamia nam ile czasu poświęcamy na nasze uzależnienia ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. nie słyszałam nigdy o tej aplikacji :) ja oglądam tylko dwa seriale: "o mnie się nie martw" i "rodzinka.pl" więc mi nie jest potrzebna :)
    dla osób uzależnionych od seriali jest idealna! ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam oglądać seriale i też zawszę się gubię, na którym odcinku skończyłam :p więc, ta aplikacja to coś idealnego dla mnie ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post i fajny pomysł z tą aplikacją , ja również jestem uzależniona od seriali:)

    http://jjulieeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialna! *.* Również uwielbiam seriale i z pewnością przyda mi się ta aplikacja.
    Jak zawsze bardzo przydatny post ;)

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś oglądałam kilka seriali i teraz jakoś juz nie mam na to czasu. Ale pamiętam ten problem gdy po dłuższej przerwie wracałam do oglądania jakiegoś serialu i nie pamiętałem gdzie skończyłam lub co gorsza o czym w ogóle był ten serial ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem tradycjonalistką i wolę oglądać seriale na laptopie, bo na telefonie to nie to samo.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie spotkałem się jeszcze z tą aplikacją, ale na pewno ją wypróbuję bo tak jak Ty oglądam bardzo dużo seriali i czasem na prawdę jest się ciężko połapać, który odcinek kiedy wychodzi :/
    Bardzo pomocny post!
    Obserwuję ^^
    polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem totalną maniaczką seriali i teraz, dzięki Tobie, będę mogła utrzymać porządek i systematyczność. Dzięki! xx

    CLASSY PINEAPPLE [klik]

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna aplikacja! Nigdy o niej nie słyszałam :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę wypróbować tą aplikacje bo właśnie mam taki sam problem co ty, a jeśli chodzi o książki to polecam aplikacje lubimy czytać, jest też strona internetowa więc możesz sprawdzać wszystko na smartfonie lub komputerze
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej! Mogłabyś mi pomóc w zrobieniu nagłówka np. o mnie? Coś tego typu jak tutaj http://szanellaa.blogspot.com Bardzo mi na tym zależy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym spróbować :) Napisz do mnie prywatnie.

      Usuń
  28. Zbawienie haha uwielbiam oglądać seriale. Na komputerze nei było problemu ich znaleźć, lecz w telefonie bywało odwrotnie. Taka aplikacja na pewno mi się przyda. Nie dość, że zaoszczędzę czasu to będe miała wszytsko pod jedną ręką. Świetny i pomocny post :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczny blog ! Jestem pod naprawdę ogromnym wrażeniem ! Nie mogę wyjśc z podziwu i pomyśleć że wpadłam tutaj dopiero dziś !
    A czy można wiedzieć w jakim programie dodajesz te napisy do zdjęć ?

    OdpowiedzUsuń

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.

Copyright © 2017 Borenium - Books and good tea , Blogger
|| Dostosowanie: Klaudia