TOP 3 strony z inspiracjami

   Blogger to bez wątpienia miejsce, gdzie spędzam najwięcej czasu. W każdej wolnej chwili tu zaglądam z nadzieją, że może pojawił się jakiś nowy post na obserwowanych witrynach czy też komentarz czekający na zatwierdzenie. Jednak nie jest to jedyna strona, na której spędzam swój czas. Poza przebywaniem tutaj lubię też poszukać jakichś inspiracji, popatrzeć na ładne obrazki i odprężyć się przy tym. Dlatego też dziś chciałam przedstawić Wam według mnie 3 najlepsze strony z inspiracjami
strony z inspiracjami, instagram, pinterest, we heart it, gdzie szukać inspiracji


INSTAGRAM
Listę ulubionych źródeł inspiracji rozpoczyna Instagram. Myślę, że przedstawiać nie trzeba i wszyscy wiedzą co to takiego. Poza wrzucaniem od czasu do czasu swoich zdjęć, lubię przeglądać profile innych - nie tylko tych, których obserwuję. Jest to miejsce, na które wchodzę codziennie - czasami nawet po paręnaście razy. Serduszkuję wszystko co tylko mi się spodoba i przyciągnie uwagę. 

WE HEART IT
Czy jest ktoś, kto nie zna tej strony? Miliony genialnych inspiracji i świetnych obrazków. Jak raz się wejdzie trudno wyjść. W każdej wolnej chwili lub gdy się nudzę odwiedzam i serduszkuję wszystko, co wpadnie mi w oko. Wyznam Wam, że przez takie wpadanie tylko na chwilę polubiłam prawie 5,5 tysiąca obrazków, a liczba wciąż rośnie. Zazwyczaj robię to przez aplikację, bo jest znacznie wygodniej. Już nie jedną osobę w to wciągnęłam. Strona naprawdę uzależnia, więc wchodzicie tam na własną odpowiedzialność.


PINTEREST
Muszę przyznać, że jeszcze nie do końca odkryłam uroki tej strony, ale już mogę powiedzieć, że polubiłam ją. Znaleźć można wiele rzeczy - ja zazwyczaj wyszukuję sobie przeróżne pomysły na DIY czy urządzanie wnętrz, ale z tego co już zauważyłam jest tam chyba wszystko. Jestem pewna, że gdy tylko pobiorę aplikację, to Pinterest zasłuży sobie na pewno na to miejsce.


Jak wspomniałam uwielbiam przeglądać takie strony. Czasami zdarza się, że jakiś obrazek zainspiruje mnie do napisania nowego wpisu. Mylę, że chyba większość z nas lubi patrzeć na ładne zdjęcia i ciekawe pomysły. Wspomniane strony są więc idealnym źródłem poszukiwań. Ja je uwielbiam, a Wy?

Znacie i korzystacie z nich? 
A może macie swoje własne źródła inspiracji?
Jeśli tak to podzielcie się nimi - lubię poznawać nowości.


-  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -
PRZYDATNE POSTY:
-  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -


20 komentarzy:

  1. o tak ! Zdecydowanie pinterest i instagram to miejsca, które baardzo inspirują.
    Spędzam na nich dość sporo czasu.
    U mnie na miejscu we heart it pojawiłby się tumblr :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam, ale z żadnej nie korzystam. Nie czuję takiej potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uzywam we heart it i instagrama. I sa to jedne z moich ulubionych miejsc z inspiracjami. slyszalam o pinterest ale jakos go nie uzywam:P świetny post :))
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja znam i kocham te strony <3 Masz świetnego IG! :)


    U mnie rozdanie, filmik i nowy post!

    ♦ Julia Blog – NOWY POST I ROZDANIE KLIK ♦

    ♥ Mój kanał a na nim nowy filmik KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej lubię pinterest! <3 We heart it też jest fajne, za to za instagramem nie przepadam.

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo ładnego instagrama i uwielbiam przeglądać też twój profil na We Heart It ♥

    aaaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. WeHeartIt i instagram to najcześciej odwiedzane przeze mnie strony, hahah :D
    Na pinterest raczej nie wchodzę,chociaż czasami się zdarzy ;) Bardziej na zszywkę :D
    fajny post :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja ulubiona to weheartit :3 Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Intagram i Pinterest przeglądam regularnie w poszukiwaniu czegoś ciekawego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Instagram zdecydowanie. Jestem od niego uzależniona i po prostu często wchodzę, co by sobie tylko poprzeglądać zdjęcia i poserduszkować wszystkie piękne. Szczególnie lubię te z #vsco. Są genialne, nie wiem czemu, ale według mnie mają jakiś taki najlepszy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja najbardziej uzywam Instagrama i wiele inspiracji znajduje na Facebook'u- fanpage.
    Pozdrawiam, Ilonciaaa ; )

    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te strony! Codziennie z nich korzystam! Bardzo mnie inspirują :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kocham we heart it! Uważam, że jest to najlepsza aplikacja z inspiracjami, lecz nigdy nie słyszałam o pinterest, dlatego chętnie tam zajrzę!

    Mam do Ciebie pytanie: czy nadal piszesz te opowiadanie odnośnie chłopaka, który trafił do nawiedzonego domu? Pytam się o to, gdyż zgubiłam adres a chętnie bym poczytała dalszą część opowieści, bo się w niej zakochałam. Jeżeli nadal piszesz prosiłabym o link :) Czekam na odpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Ci powiedzieć, że masz prawdziwe wyczucie czasu! Właśnie zamierzałam wrócić do pisania tego i to jest dodatkowa motywacja :)
      Tutaj masz link do całości: http://www.wattpad.com/story/10283601-wieczne-czekanie

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź! Zabieram się do czytania :)

      Usuń
  14. Ja uwielbiam we heart it
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację we heart it uzależnia, uwielbiam tą stronę i odwiedzam ją kilkanaście razy dziennie ;) O Pinterest słyszałam, ale nigdy nie miałam okazji jej odwiedzić. Z chęcią wpadnę na Twój profil ;)
    Pozdrawiam,
    ndoto-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam wszystkie te stronki i też czasami z nich korzystam. Lubię jeszcze Tumblra i Zszywkę :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.

Copyright © 2017 Borenium - Books and good tea , Blogger
|| Dostosowanie: Klaudia