Jak zrobić design bloga?

Przerwa świąteczna to dużo czasu wolnego. Jeśli na swojej liście mieliście ulepszenie bądź wprowadzenie zmian na blogu, to myślę, że dzisiejszy post Was zaciekawi. Postanowiłam pokazać Wam naprawdę prosty sposób na wykonanie moim zdaniem efektownego designu bloga bez konieczności tworzenia nagłówków czy innych grafik. Wszystko proste, więc każdy powinien sobie dać radę. Nie przedłużając, bo post naprawdę długi - oto efekt jaki uzyskamy:
jak zrobić design wygląd szablon bloga samemu, krok po kroku, instrukcja, blogspot, kody css
  Gotowi? To zaczynamy! 


#1 - Wybór szablonu

Tworząc wyżej pokazany design korzystać będziemy z szablonu prostego. Wchodzimy więc w Projektanta szablonów, zaznaczamy prosty i wybieramy ostatni z listy dostępnych [obrazek niżej] 
jak zrobić design wygląd szablon bloga samemu, krok po kroku, instrukcja, blogspot, kody css
Nie wiesz jak wejść w projektanta szablonów? Kliknij tutaj!


#2 - Tło, układ, szerokość

Kolejnym krokiem jest ustawienie tła. Jak widać na pokazanym szablonie, cały wygląd będzie utrzymany w szarej i białej kolorystyce. Dlatego też wybrałam w takim kolorze tło, zwracając przy okazji uwagę na to, by nie było na nim zbyt wielu elementów, a tekst naniesiony był dobrze widoczny. Po tym jak dodamy tło, przechodzimy do ustawienia układu (u mnie jedna kolumna po prawej stronie) i dostosowania szerokości.
tło, układ, szerokość, jak zrobić design wygląd szablon bloga samemu, krok po kroku, instrukcja, blogspot, kody css
Dodanie tła - krok po kroku.  |  Ciekawe szare tła - klik


#3 - Nagłówek

Jak można zauważyć dodane tło tworzy nam jakby bazę pod nagłówek. Nie warto więc tutaj przesadzać z wielkimi obrazkami, zdjęciami, czy innymi dodatkami. Sam napis wystarczy. Ja postawiłam na prostą czcionkę Gruppo i oczywiście biały kolor. Nie martwcie się wyśrodkowaniem - zajmiemy się tym potem. 
nagłówek, logo, jak zrobić design wygląd szablon bloga samemu, krok po kroku, instrukcja, blogspot, kody css


#4 - Linki, tytuły, kolory


Mamy już wybrany szablon, ustawione tło, układ, szerokość i nagłówek - oznacza to, że już połowa za nami! Teraz nadszedł czas na zmianę tekstu strony, koloru linków, czcionki i koloru tytułu postu. Jeżeli chcecie, doprowadźcie wygląd do tego, by nie było obramowań zdjęć i gadżetów. Jeśli uważacie, że wszystko już gotowe czas na ostatni już punkt.


#5 - Końcowe poprawki: CSS

Na sam koniec pozostało nam wkleić dosłownie parę kodów CSS i wygląd mamy skończony. Wchodzimy w nowy arkusz CSS i wklejamy odpowiednie podane niżej kody. Jeśli ktoś nie wie jak wejść w arkusz CSS instrukcja tutaj.


Wyśrodkowanie
Nagłówek
#Header1 { text-align: center;}
Tytuł posta .post-title {text-align: center;}

Pierwsza litera tytułu postu inna
.post-title:first-letter {font-size: 30px; color: #000;}

Teraz w zależności od tego którą kolumnę macie, kopiujecie z odpowiedniej tabelki.

Prawa kolumna
Data .main-inner .date-header {text-align: right; background: #ccc; padding: 2px; font-size: 13px; border-radius: 20px 0px 0px 20px;}
Nagłówki gadżetów .column-right-inner h2 {text-align: center; background: #ccc; padding: 2px; font-size: 17px; border-radius: 0px 20px 20px 0px; text-transform: uppercase;}
Kolumna boczna .column-right-inner {text-align: center; font-size: 14px;}

Lewa kolumna
Data .main-inner .date-header {text-align: left; background: #ccc; padding: 2px; font-size: 13px; border-radius: 0px 20px 20px 0px;}
Nagłówki gadżetów .column-left-inner h2 {text-align: center; background: #ccc; padding: 2px; font-size: 17px; border-radius: 20px 0px 0px 20px; text-transform: uppercase;}
Kolumna boczna .column-left-inner {text-align: center; font-size: 14px;}

OBJAŚNIENIA

Podane wyżej wartości są dostosowane do wyglądu, który ja robiłam. Jeśli macie potrzebę zmiany kolorów bądź rozmiarów czcionek skorzystajcie z tłumaczenia poniżej.

text-align pozycja tekstu: left | center | right
background kolor tła - generator kolorów klik
font-size rozmiar czcionki - w px


Jeżeli dotarliście do tej części to muszę Wam pogratulować wytrwałości. Mam nadzieję, że uda się każdemu zainteresowanemu i nie będzie większego problemu. Jeśli jednak taki się pojawi to piszcie do mnie, a na pewno pomogę - może to być komentarz pod tym postem albo jeśli wolicie to mail. 

Skorzystacie z poradnika?
Jak Wam się podoba pomysł na wygląd?


-  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -
MOŻE CI SIĘ PRZYDAĆ:
-  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -




110 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszło, tak minimalistycznie, lubię takie designy :) Na pewno się komuś przyda :)
    Całusy,

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. poomocne! <3
    a wiesz jakiego kodu trzeba użyć by mieć taką linie pod postem (pod cały tekstem i pod komentarzami)? i jak przenieść datę pod tytuł posta? Bardzo bym Cię prosiła o to <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz może przykład tej linii? Byłoby mi łatwiej.
      A jeśli chodzi o przeniesienie daty to możesz spróbować z tego kodu:
      h2.date-header {position:relative; top: XXpx; }
      W miejsce XX wstaw liczbę dodatnią i dostosuj pod szablon :)

      Usuń
    2. o taka linie mi chodzi taka jak ma np. Lucy-> http://lucy-luucy.blogspot.com/ pod całym tekstem posta ;)

      Usuń
    3. Próbowałaś może według tej instrukcji - KLIK ?

      Usuń
    4. Oo, dziękuję! Właśnie szukałam jak zrobić taki efekt jak u mnie zrobiła Ola w stopce i nie miałam pojęcia, że to jest po prostu zrobiona linia i zwykłe tło XD Myślałam, że to może jakieś cienie czy co haha, a to zwykła linia.

      Usuń
    5. Czasami zwykłe rzeczy dają właśnie świetny efekt. Przez ten czas jak robię designy nauczyłam się, by jak najbardziej ułatwiać sobie pracę, a otrzymywać takie same, a może i lepsze efekty :)

      Usuń
    6. taak pomogło! Dziękuje <3
      a wiesz może jeszcze jak zmienić czcionkę tekstu w poście, żeby była inna niż np. czcionka komentarzy

      Usuń
    7. Oczywiście :) Wystarczy, że wpiszesz .post-body {font: "Nazwa czcionki";}
      Możesz po ; dopisać także rozmiar dodając font-size: XXpx; lub kolor dodając color: #COLOR
      Jeśli nie zadziała kod dopisz przed tym .main-inner

      Usuń
    8. .main-inner .post-body {font: "Georgia";} font-size: 13px #000000; wpsiałam tak i nie działa ;/
      (szablon rewelacja)

      Usuń
    9. To font-size I resztę musisz wstawić między ; a }

      Usuń
    10. mogłabys m togo wstawic? w sensie gotoowy juz <3

      Usuń
    11. A proszę: .main-inner .post-body {font-family: Georgia; font-size: 13px; color: #000000; }
      Zapomniałam o dopisaniu family, wybacz. Teraz powinno być dobrze :)

      Usuń
  3. Bardzo przydatne porady :))
    W wolnej chwili zapraszam do nas:
    matiaga.blogspot.com <-- jeśli ci się spodoba - zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post
    Od razu mówię, że zapisałam dwa kody z ta na użytek prywatny xD
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybyś dodała ten post tydzień temu byłabym wniebowzięta haha :D Teraz przez tę przerwę świąteczną nauczyłam się już sama z tutoriali robić proste wyglądy, ale myślę, że komuś kto dopiero zaczyna to się niesamowicie przyda! Super, że to napisałaś :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh.. a mogłam to zrealizować szybciej hah. Ale nic nie szkodzi. Zawsze jak będziesz miała ochotę zmienić wygląd to może zainspiruje Cię ten przedstawiony tutaj? Kto wie! :)

      Usuń
  6. Świetny post :D Więcej takich :D A co do zmian, to od ostatniej wizyty zauważyłam czapki Mikołajów na głowach stworów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już wcześniej, ale ostatnio zmieniłam wygląd komentarz oraz chmurki w poście z napisem komentarze (widocznej na głównej stronie) :)
      Postów będzie na pewno więcej. Mam w planach pokazanie właśnie takich prostych sposobów na zmianę różnych szablonów. Oby się udało!

      Usuń
  7. oo dziękuję bardzo! na pewno kilka rad wykorzystam, przydadzą się tym bardziej, że teraz mam sporo wolnego czasu :)
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten post jest jeszcze lepszy od poprzedniego, pisanie ich coraz lepiej ci idzie,
    dlatego z niecierpliwością czekam aż opublikujesz kolejny post
    wpadniesz do mnie? jeżeli masz chwilkę zostaw komentarz ;)
    obs=obs (zacznij a ja się zrewanżuję)

    http://tiffani426.blogspot.com
    HTTP://TIFFANI426.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko bardzo jasno objaśnione :)
    julaa-blogs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie takie posty. Twoje rady są na prawde przydatne. Dziękuje ;)
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój szablon ma ogólną formę zaczerpniętą z sieci, a jedynie poszczególne elementy - takie jak charakterystyczne dla mnie wzory folkowe - dodane przeze mnie. Nie chciałam ryzykować zabawą w html :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny post dla mnie! Zwłaszcza, że właśnie chcę wrócić na bloga. Dzieki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno bardzo przydatne :) Przez rok i pięć miesięcy zdążyłam to już trochę ogarnąć.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na razie nie mam w planach zmiany szablonu :)

    lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za podpowiedzi kochana!

    Pozdrawiam! zapraszam:
    https://fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jasno, rzeczowo i zrozumiale dla laika! To jest to!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wpis jest moim zdaniem bardzo przydatny.Planuje zmienić całkowicie wygląd bloga ale nie wiedziałam od czego zacząć. Poradnik jest dobrze napisany i zrozumiały. am nadzieje że pomoże wielu blogerom :)

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydatny wpis, fajnie, że coś takiego robisz nie wiele widziałam tego typu postów

    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny wygląd, uwielbiam taki minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak będę zmieniać wygląd bloga, na pewno skorzystam z tej instrukcji ;) Super!

    Pozdrawiam,
    Sambaxd

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa z Ciebie dziewczyna i super prowadzisz bloga ;-) Obserwuję i liczę na to samo, a przy okazji zapraszam na najnowszy post ♥ Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nareszcie znalazłam posta z designem diy, z którego można wszystko zrozumieć! Genialnie to wytłumaczyłaś, krok po kroku, tak jak ja potrzebuje :D
    Robisz piękne wyglądy, minimalistyczne i oryginalne! Teraz z Twoimi wskazówkami to już nie jest dla mnie taka czarna magia, dzięki! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę cieszę się, że ten post pomógł innym. Mam nadzieję, że takich osób będzie jeszcze więcej :)

      Usuń
  23. Świetny pomysł, dla mnie się przyda bo chcę zrobić nowy szablon od podstaw bo w htmlu wszystko mam pomieszane :( Jak zrobić takie paski/tło pod tytułem gadżetów? :)
    http://fashionfromsh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze pamiętam to h2 {background: #COLOR;}

      Usuń
  24. Na prawdę przydatny post! Myślę, że wiele osób z niego skorzysta ;)
    Bardzo ładny design ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki świetny post! Ja osobiście lubię się sama bawić takimi rzeczami, ale jestem pewna, że wielu osobom to się przyda!
    Jesteś świetna w tym i nie przestawaj, bo ślicznie Ci to wychodzi!!! <3
    Pozdrawiam i śniegu życzę! :]
    www.acratello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak tylko znajdę chwilę czasu na zmianę wyglądu bloga to na pewno skorzystam z tego posta! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. super blog bardzo ładnie piszesz :) a z rad na pewno skorzystam !

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląd bloga jest bardzo ładny. Sądzę że twoje wskazówki wielu osobom się przydadzą. Fajnie że ktoś zrobił takiego posta ;)

    www.malwa-ina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za pomoc ♥
    http://blog017.blogspot.com/2014/12/before-sunset.html
    Czy mogłabyś poklikać w link do płaszczyka ? Chętnie się odwdzięczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo przydatny post! Mam nadzieje, że wielu osobom on pomoże! :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2014/12/mrs-winter.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny poradnik, już połowa jest użyta na moim blogu :)

    http://meii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Naprawdę ładny designe, myślę że komuś się przyda, można go trochę podrobić pod własne preferencje :) Ja troszkę ponudzę bo widzę że się znasz na tych wyglądowych sprawach, mam pytanie, na moim blogu komentarze mają szare tło i nie mogę znaleść jak je zmienić, znasz może jakiś sposób?
    Dzięki z góry i pozdrawiam!
    Link nie dla spama :P suenosavida.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj użyć .comments {background: #COLOR;} Wstaw kolor i powinno się zmienić :)

      Usuń
    2. właśnie kiedyś już tego próbowałam i nijak nie idzie, ale dzięki :)

      Usuń
    3. A może coś w Projektancie? Albo spróbuj jeszcze przed tym kodem dodać .main-inner

      Usuń
    4. nie wiem coś musi być u mnie nie tak, ale mam zamiar trochę zmienić szablon więc może jakoś to znajdę, dzięki :)

      Usuń
  33. Design jest śliczny- taki minimalistyczny <3 uwielbiam takie :*

    Czy wiesz jakiego kodu mam użyć, żeby nagłówek ogl. cały blog przeniósł się do dołu? Bo mi zdj. w naglowku wchodza w pasek stron zobacz.. :O klik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować: #Header1 {margin-top: 0px;} i zero zmienić na dodatnią liczbę :)

      Usuń
    2. ojeju! Dziękuje <333

      Usuń
  34. masz kod na to, żeby tytuł posta był na kolorowym tle? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o tło jednorodne tytułu posta to spróbuj to: .post-title {background: #COLOR;} i ustaw sobie kolor, a jeśli chcesz jakieś wzorki czy różne kolory to możesz dodać obrazek i wtedy będzie to: .post-title {background: url(ADRES URL DO TŁA);}

      Usuń
  35. pomocy! :O umiesz zrobić tak, żeby te ptaszki klik! były białe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy otworzyć w Gimpie (jeśli masz), potem wejść w Kolory-> Inwersja i efekt będzie taki -> KLIK.
      A jeśli chcesz całkowicie białe to możesz także w Gimpie otworzyć, potem klikając prawym przyciskiem myszki wybrać Kanał Alfa na zaznaczenie, a jak się już zaznaczy to pędzlem zamalować wszystko na biało. Powinno być ok :)

      Usuń
    2. to pierwsze mi wyszło, ale nie ładnie wygląda :/ a ten drugi sposób jest lepszy ale mi nie wychodzi :(
      mogłabyś mi zrobić je proszę i wysłać? ;o<3

      Usuń
    3. Proszę - klik . Choć nie wiem czy coś zobaczysz przed pobraniem :) O to chodziło?

      Usuń
  36. potrzebuje pomocy: mam zdjęcie w prawej kolumnie przed tekstem i chcę, żeby to zdjęcie było równe z tekstem, żeby nie wychodziło w prawo za mocno lub w lewo i żeby było złączone tak równo z kolumną jak tu-> kliknij<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz użyć tego sposobu - klik by zmniejszyć odległość od bocznych krawędzi. Powinno zadziałać :)

      Usuń
  37. masz kod, żeby tytuł i date w komentarzach podkreslic, a tekst normalnie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest na sam tytuł: .post-title a {border-bottom: solid 1px #000; }
      To jest na podkreślenie tak jak u mnie: .post-title {border-bottom: solid 1px #000;}
      A na podkreślenie daty w komentarzach spróbuj to: .comment-timestamp {border-bottom: solid 1px #000;}
      Teraz wystarczy pozmieniać sobie kolor (#), grubość (px) i możesz także rodzaj:
      solid - linia ciągła
      dashed - kreskowana
      dotted - kropkowana
      double - podwójna
      Powinno zadziałać :)

      Usuń
    2. jesteś najlepsza, dziękuje!

      Usuń
    3. mi nie dziala ;/

      Usuń
    4. Który nie działa?

      Usuń
    5. ten, zeby obramowac date i autora w komentarzu

      Usuń
    6. Bo jest różnica, podałam Ci na samą datę, a jeśli chodzi Ci o takie jak mam ja to użyj może tego: .comment-author {border-bottom: solid 1px #000;} Nie pamiętam dokładnie czy tego używałam. Ale to jest na samo podkreślenie. jeśli chcesz ramkę dookoła to usuń -bottom i powinno zadziałać :)

      Usuń
  38. co zrobiłaś, że obramowanie komentarzy masz zaokrąglone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o treść komentarza to ten kod: .comment-body {border-radius: 0px 0px 0px 0px;}
      Wystarczy pozmieniać zera ;)

      Usuń
  39. Ale świetny post:D
    http://pozytywne-by-zuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post! :)
    zapraszam do mnie http://paulinaaa63-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie to wyszło! Szczęśliwego nowego roku♥

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak będę miał komputer - spróbuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. dzięki!! uratowałaś mnie :D właśnie myślałam, że chcę zmienić szablon, ale nawet nie miałam planu co do tego jak miały wyglądać... Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wygląd wyszedł super, tylko jeśli dodałam tekst gadżetów biały, to liczba obserwatorów też jest napisana na biało. A mam białe tło, więc praktycznie jej nie ma. Jak to zmienić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło o same białe tytuły. Jeśli o tym myślałaś, to zmień jednak tytuły na czarny, a w arkuszu CSS wpisz h2 {color: #fff;} Powinno zadziałać :)

      Usuń
  45. Hej, mam pytanie. Przegrzebałam już chyba cały internet i nic nie pomaga. W informacjach "O MNIE" na moim blogu mam zdjęcie, okrągłe. I cały czas pojawia się ta okropna ramka. Usunęłam już ramki z bloga itp. a tego po prostu nie potrafię. Pomożesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  46. jak wypośrodkować kategorie? Proszę pomóż

    OdpowiedzUsuń
  47. Hej, Czy mogłabyś mi pomóc ?
    Zrobiłam wszystko tak jak tu napisałaś ale na zdjęciu bloga na samej górze jest taki pasek z datą posta. Czy to jest tutaj opisane czy ja jestem ślepa XD ?
    Jeśli nie ma to mogłabyś mi napisać jak to zrobić ?
    Z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Data jest zależna od tego z której strony masz kolumnę, a kody na nią są w tabelkach Prawa kolumna oraz Lewa kolumna. Wystarczy wybrać odpowiednie ;)

      Usuń
  48. Dziękuję Ci! Na prawdę mi pomogłaś <3

    http://work-on-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Jesteśmy Ci meeega wdzięczne !! Bardzo przejrzyście piszesz swoje posty. Nie możemy uwierzyć w to, że udało nam się tak zmienić naszego bloga i to wszystko dzięki Tobie <3

    bluemuffinsandroses.blogspot.com

    S. & J.

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo przydatny post ♥ Dopiero zaczynam z blogowaniem zajrzyj do mnie jeśli znajdziesz czas :)
    http://casieandcasie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  51. Hej, mam problem, jestem początkującym blogerem i nie wiem jak zrobić coś takiego jak u Ciebie np. POMOC BLOGOWA albo STWÓRZ DESIGN (Nie wiem jak to się nazywa)... Szukałam wszędzie i naprawdę byś mi pomogła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są strony. Wystarczy, że w układzie dodasz sobie gadżet o takiej nazwie :)

      Usuń
  52. Cześć! Dzięki Tobie mam prosty, ładny design. Dziękuję! Mam tylko drobne pytanie. Jeśli wejdziesz na mojego bloga (http://dziennik-z-podrozy.blogspot.com/) to czcionka tekstu różni się od czcionki pod notką o autorze. Chciałabym tą o autorze mieć taką samą jak tekst, ale nie mam pojęcia, jak to zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow ! Masz zaledwie 18 lat i taką wiedzę, bardzo skorzystałam dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  54. Dla mnie te całe szablony, html, to czarna magia, muszę znaleźć kogoś kto mi w tym pomoże ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Dziękuję za pomoc!! Przydała się!!

    Zapraszam do mnie:
    dominiqa-dominiqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Cześć! Wiesz może jak zmienić kolory box'u z którego właśnie piszę Ci ten komentarz, a ty za chwilę mi z niego odpiszesz :) Ja nie mam pojęcia czy w ogóle da się zmienić np z białego na szary itp. Przeszukałem pół, albo i więcej internetów, ale nic nie znalazłem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj użyć tego kodu: .comment-body {background: #ddd;}

      Usuń
  57. Super! Zrobiłam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Hej. Ja mam pytanie czy nie wiesz jak w prosty sposób utworzyć na stronie głównej z postów kafelki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować według tej instrukcji: www.blokotek.pl/2014/11/jak-stworzyc-kafelkowy-ukad-bloga-na.html . Chociaż osobiście sama próbowałam to zrobić, ale po dodaniu nowych wpisów układ się lekko psuł i nie wyglądało to estetycznie. Może Tobie się uda. Życzę powodzenia ;)

      Usuń
  59. Super! Bardzo mi pomogłaś. Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Jeeeju cudny wygląd ;) Bardzo mi się przydało ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Mam pytanie w jaki sposób ustawiłaś u siebie na blogu pasek poniżej o tym że by cie obserwowali na instagramie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to dodatek ze strony http://snapwidget.com/ :)

      Usuń
  62. Bardzo ładny efekt końcowy, myślę, że wielu osobom się przyda. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. Hej dzięki za rady,ale mam pytanko Jak mogę dodać po prawej stronie instagram link fb link i snpchat i link do niego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci może o ikonki społecznościowe? Czy może w inna forma?

      Usuń
  64. Oo super poradnik. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  65. Dziękuje ci bardzo twoją pomoc. Zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam i piszę opowiadanie.

    http://herosowemiasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.

Copyright © 2017 Borenium - Books and good tea , Blogger
|| Dostosowanie: Klaudia