Co ostatnio chodzi mi po głowie?

Czy zastanawialiście się kiedyś jak to byłoby bez muzyki? 
Trudno jest mi to sobie wyobrazić. Nie wiem jakbym znosiła te momenty, kiedy najbardziej jej potrzebuję: gdy jest cicho - za cicho i aż prosi się o włączenie czegoś, gdy jest smutno lub wesoło, a nawet gdy piszę jakiś post. Pomaga mi ona oderwać się od otoczenia i skupić na pisaniu, ewentualnie wykonywaniu innych czynności. Przez ostatni czas w mojej głowie górują pewne utwory, które za nic nie chcą mnie opuścić. Są dość znane, więc na pewno będziecie je kojarzyć. Sprawdźcie już teraz.







Mam wrażenie, że na każdym kroku spotykam te piosenki. Będąc jeszcze przy tym temacie muszę chciałam wyznać, że osobiście nie ograniczam się tylko do jednego rodzaju muzyki czy też wykonawcy. Uważam, że każdy rodzaj ma coś w sobie i nie warto skreślać pozostałych pochopnie. A jak Wy sądzicie?


Znacie wymienione piosenki?
Jakie Wam utwory chodzą ostatnio po głowie?
Podzielcie się nimi - chętnie poznam może coś nowego :)



-  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -
WCZEŚNIEJSZE POSTY:
-  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -



30 komentarzy:

  1. Bardzo fajne piosenki :)
    Najbardziej podobają mi się:
    Sia - Chandelier
    Meghan Trainor - All About That Bass
    Mój blog - klik!!! ;)
    Zapraszam na konkurs. Do wygrania m.in. post promujący, lecz są również inne, bardzo fajne nagrody!
    Pozdrawiam,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. mi ostatnio najbardziej chodzi po głowie: One Direcion "Night Changes", One Direction 'Steal My Girl" i One Direction "You and I" ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post też kocham te piosenki <3 !!

    beciunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne piosenki! Znam wszystkie :)
    Na moim blogu, juz niedlugo pojawi sie podobny post, wiec zapraszam; Mój blog-zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam wszystkie wymienione przez Ciebie piosenki :)
    Mi ostatnio cały czas chodzi po głowie Kali Gibbs - Gdzie Jesteś?; Donatan - Sztorm ft. Cleo oraz Joker & Sequence - Alee się wstydzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. "I see fire" <3 Moja ukochana piosenka *_*
    Po prostu ją ubóstwiam!!! :]
    Szczerze mówiąc znam wszystkie te piosenki, ale nie wszystkie lubię. Też nie ograniczam się do jednego gatunku muzyki. To czego słucham zależy w dużym stopniu od mojego humoru albo nastroju :)
    www.acratello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi dosłownie chodzą po głowie identyczne piosenki do tej listy dodałabym jeszcze 3 piosenki:
    Ghost - Elli Henderson, Lany Del Rey - Young and Beautiful i Clean Bandit - Rather Be :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super te piosenki :))

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna muzyka;3

    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Również uważam, że nie należy się ograniczać jeżeli chodzi o gatunki muzyczne ;) Może nie wszystko jest dobre jednak słuchanie w kółko tego samego nie daje możliwości na rozwój naszego gustu muzycznego :P Z wymienionych przez Ciebie piosenek znam może ze 2 ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. muzyka robi swoje ;)
    ------------------------------
    zapraszam do siebie :)
    http://karolistyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kojarzę tylko I see fire, ale to moja wina, bo zazwyczaj słucham tylko jednej piosenki przez cały czas, a kiedy mi się znudzi, znajduję nowego ulubieńca ^^
    Ale właśnie słucham sobie tej drugiej piosenki, wymienionej przez Ciebie i bardzo mi się podoba: )

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę, że mamy podobny gust ;))
    uwielbiam te piosenki, a teledysk do "Chandelier" mnie zachwyca *.*
    Ja też zawsze kiedy piszę post albo się uczę, włączam muzykę - to mi pomaga :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks for the comment :)

    I just followed ya..do follow me back
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. ja słucham głównie metalu np Metallici, sabatonu, czy megadethu itp, ale przyznam , że ostatnimi czasy naszło mnie na Selenę Gomez oraz demonologię :]
    Obserwuję i zachęcam do tego samego słonko :*
    Mój blog- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. jasne, ze znamy <3 Ja żyję muzyką, jest cały czas przy mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie natomiast od dłuższego czasu nie chce opuścić piosenka Meli Koteluk "Dlaczego drzewa nic nie mówią", SDM "Czarny blues o czwartej nad ranem" i Happysad "Powódź dekady"

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice post
    would you like to follow each other ?
    I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi dokładnie te same piosenki ♥ Zakochałam się szczególnie w ,,Sia'' :)

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam wszystkie piosenki <3
    Często chodzą mi po głowie!

    Zapraszam na mojego bloga :)
    http://jull-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. niektóre z tych utworów lubię :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ed <3 Kilka znam, ale za Edem szaleję!
    U mnie na blogu post o muzyce - jeśli jesteś zainteresowana to wpadnij ;)
    pozdrawiam i zapraszam na:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja słucham ogólnie wszystkiego, od metalu, popu po reggae czy rock. Pisząc to słucham sountracka do "Reqiem dla snu". Więc raczej nie mam sprecyzowanego typu muzyki.
    Pozdrawiam :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ♡ o dziwo znam wszystkie wyżej wymienione pozycje :D
    mi bardzo spodobała się: Selena Gomez - The Heart Wants What It Wants :3

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajny i pomysłowy blog!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie kojarzę tylko Blank space, a resztę znam :) Niedawno jeszcze uwielbiałam Shake it off i Boom clap.

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi ostatni chodzi po głowie piosenka Born To Die - Lany Del Rey ;)
    Pozdrawiam :)

    gadamy-o-wszystkim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.

Copyright © 2017 Borenium - Books and good tea , Blogger
|| Dostosowanie: Klaudia