Roczek i jeszcze trochę?

Miałam pisać wczoraj, ale po podróży do Lublina nie miałam siły na robienie czegokolwiek. Dlatego dzisiaj wstałam wcześniej, zrobiłam to co musiałam i tym sposobem mam cały dzień dla bloga. Postanowiłam poświęcić go na nadrobienie zaległości, a także jeśli starczy czasu to na ruszenie z Rewolucjami na następny miesiąc. W tym jednak wpisie chciałam wspomnieć o pewnym wydarzeniu...


Dawno, dawno temu, jak wiecie, pewna ja postanowiła wkroczyć w świat blogów. Historię tego, jak powstała Lua oraz Borenium napisałam stosunkowo niedawno. W środę minął dokładnie rok od chwili, gdy pojawił się tu pierwszy post. Nie był on jakiś nadzwyczajny, ponieważ na każdym blogu występuje na początku przygody.
Mam nadzieję, że nie zniechęcę się po tygodniu. - brzmiało jedno ze zdań. Jak widać udało się. Nie porzuciłam Borenium po tym czasie, a piszę nadal. Choć teraz jest to strasznie trudne, ja nie poddaję się i brnę w to dalej. Czasu na pisanie mam naprawdę coraz mniej i denerwuje mnie ta sytuacja, ale cóż poradzić. Nie ma co narzekać, tylko trzeba wziąć się w garść i z uśmiechem stanąć przed trudnościami.

Rok ten minął bardzo szybko. Nawet nie zauważyłam tego upływu czasu. Przez te 12 miesięcy opublikowałam 83 posty. Wśród nich ukazały się wpisy z inspiracjami, modą, fotografią, książkami, szkołą. Były także tagi oraz posty tematyczne. Poza tym dodałam parę przydatnych instrukcji - m.in. na inne archiwum, połączenie postów z nagłówkiem czy też dodanie ikonek społecznościowych.
Przez ten czas Borenium odwiedzone zostało ponad 30 tysięcy razy. Czytelników przybywało coraz więcej, choć czasem zdarzało się, że ubył jakiś. Na ten czas jest ich 383.
Na koniec tego podsumowania chciałam podziękować każdemu, kto czyta to co piszę. Jest to dla mnie bardzo miłe uczucie wiedząc, że ktoś jednak zwraca na to uwagę. To wielka motywacja!

Prowadzenie bloga to jednak nie tylko statystyki i pisanie postów. Jeden z największych plusów to poznanie cudownych ludzi. Każda znajomość z nimi, nawet ta tymczasowa, była dużym i przyjemnym doświadczeniem.
Odkrycie ciekawych blogów to także plus, który mogę tu przypisać.


Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję i mam nadzieję, że taki post pojawi się znów w przyszłości. 

24 komentarze:

  1. W takim razie wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga! Dużo wiernych czytelników, z niecierpliwością czekających na posty, ciekawych postów (w tym temacie nic nie trzeba nic zmieniać, bo Twoje posty są interesujące), masę komentarzy :) Wszystkiego dobrego :)
    Gorąco trzymam kciuki, żeby za rok taki post też się pojawił!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Także mam nadzieję, że za rok napiszę post o tej samej tematyce ;)

      Usuń
  2. Jedyne co mogę teraz zrobić to pogratulować wytrwałości i życzyć kolejnych sukcesów ;D
    maddy blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że będziesz z nami dalej, bo uwielbiam Twój blog :) Ja będę obchodziła rok bloga 11 października :) To naprawdę świetne uczucie jak powiedziałaś 'nie zniechęcić się po tygodniu' :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę coraz więcej blogowych sukcesów! ;)

    Zapraszam :)
    http://polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę mnóstwa sukcesów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji roku bloga ♥! Życzę Ci dalszej wytrwałości w pisaniu i wielu nowych czytelników.
    Mój blog-kliiiiik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego! Wytrwałości i żebyś została z nami jak najdłużej! Jesteś świetną osobą. :*
    Obserwuję.

    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję roku bloga oraz takich sukcesów! Bardzo lubię czytać Twojego bloga ♥
    Życzę jeszcze większych osiągnięć ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że jesteś kochana, trzymam kciuki, że blog będzie dalej taki rewelacyjny! <3<3

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję roku bloga!
    świetnie piszesz, rób to jak najdłużej :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Bardzo fajny post. Lubię czytać takie wpisy.
    Z ciekawości przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne.
    Śliczny design bloga *.*
    Zapraszam do mnie
    http://julaa-blogs.blogspot.co.uk/
    jeżeli mój blog ci się spodoba zapraszam do obserwcji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie, że z nami jesteś, dzięki tobie udało mi się zrobić ciekawszy wygląd bloga ♥

    http://julia-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie pozostaje mi więc nic innego, jak pogratulować Ci tego sukcesu oraz życzyć kolejnych lat obfitujących w ciekawe wpisy i powiększające się grono wiernych czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Oby tak dalej!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    U mnie nowy post!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Początki blogowania są najtrudniejsze i takie nie wiadomo jakie, ale jak już jesteś tu rok, to będzie z górki. Albo jeszcze bardziej z górki. Wytrwałości i chęci prowadzenia go przez kolejny rok, a raczej więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulujemy takiego dobrego wyniku, bo należy Ci się :) Bloga prowadzisz tak, że chce się do niego wracać ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i życzę kolejnych 'roczków' ;)

    gadamy-o-wszystkim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za miły komentarz u mnie! Szczerze mówiąc też bardzo lubię czytać Twojego bloga, ale nie zauważyłam, że go nie obserwuję. Już naprawiłam błąd :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i życzę wytrwałości! :D
    Pozdrawiam Madi
    http://vie-madeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę Ci wielu kolejnych rocznic w blogowaniu! Prowadzenie Borenium idzie Ci świetnie, nigdy się nie poddawaj w tej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulację i życzę kolejnych roków czy jakoś tak haha . http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy blog , będę częściej wpadać :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    http://miss-clare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje, życzę kolejnego roku i jeszcze więcej roków :)

    OdpowiedzUsuń

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.

Copyright © 2017 Borenium - Books and good tea , Blogger
|| Dostosowanie: Klaudia