Jak zrobić inne archiwum na blogu?

Wreszcie nastała u mnie zima. Dużo śniegu, lodu, a wszystko obserwuję przez okno z kubkiem herbaty. Jednak koniec tego dobrego. Jutro trzeba wracać do szkoły.
Dziś postanowiłam dodać notkę z małą instrukcją na zrobienie archiwum, jakie jest na moim blogu, ale także na wielu innych.
Jak zrobić inne archiwum na blogu, jak zrobić takie archiwum, blogger, blogspot, instrukcja, borenium
Postaram się wszystko dobrze wytłumaczyć.
~ Zacznijmy od wejścia w Układ.
~ Następnie naciskamy Dodaj gadżet.
Jak zrobić inne archiwum na blogu, jak zrobić takie archiwum, blogger, blogspot, instrukcja, borenium, dodaj gadżet
~ W okienku jakie nam wyskoczy szukamy gadżetu Tekst.

Jak zrobić inne archiwum na blogu, jak zrobić takie archiwum, blogger, blogspot, instrukcja, borenium, tekst
~ Gdy już go wybierzemy, w okienku Treść piszemy jak ma wyglądać nasze archiwum. Chodzi tu o rok i miesiące. Wypisujemy wszystkie jakie chcemy aby były.
Jak zrobić inne archiwum na blogu, jak zrobić takie archiwum, blogger, blogspot, instrukcja, borenium
~ Gdy już mamy wypisane miesiące zaznaczamy pierwszy (u mnie to styczeń) i klikamy Utwórz link (niżej zaznaczone na czerwono)

Jak zrobić inne archiwum na blogu, jak zrobić takie archiwum, blogger, blogspot, instrukcja, borenium
~ Wyskoczy nam okienko, gdzie wprowadzić będzie trzeba adres URL do danego miesiąca.
Na swoim przykładzie pokażę jak można go utworzyć.

Zaraz po linku do naszego bloga wklejamy pogrubiony fragment:

http://borenium.blogspot.com/2014_01_01_archive.html

Kolor czerwony oznacza rok.
Kolor zielony oznacza miesiąc.

W zależności od tego jaki miesiąc będziemy dodawać należy zmienić liczbę.
Gdy zrobimy już tak ze wszystkimi miesiącami zapisujemy i na naszym blogu powinno się pojawić gotowe archiwum. Jednak forma taka ma jeden minus - należy samemu uzupełniać je co miesiąc.
Warto o tym pamiętać!


Mam nadzieję, że mniej więcej zrozumiale napisałam i komuś może przyda się taki post :)
Chcecie więcej takich poradników? Jeżeli tak to piszcie propozycje. Jeśli będę wiedzieć jak zrobić - na pewno podzielę się tą wiedzą.

64 komentarze:

  1. A ja się zawsze zastanawiałam jak to jest zrobione;DD Fajny patent :))

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami sposoby są tak łatwe, że nawet na myśl nie przyjdzie :)

      Usuń
  2. Bardzo przydatny post!
    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że trzeba je uzupełniać samemu. ^^ Lubię takie poradniki i dodawaj ich więcej ! :)
    A wiesz jak zmienić odległość między gadżetami ? Bo u mnie mam np napis " Obserwatorzy" i kilometr dalej ten gadżet i nie mam pojęcia jak zmienić odległość. Napis "obserwatorzy" jest spersonalizowaną grafiką. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) Jeśli masz dość cierpliwości to w następnej notce napiszę o tym :)

      Usuń
    2. Oczywiście, że poczekam. : ) Dzięki, że o tym napiszesz. :*

      Usuń
  4. NAprawdę przydatne! ;d

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przydatne są takie instrukcje :) mi się strasznie podobają te potworki w nagłówku :D
    poklikasz w linki w ost. poście? z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny post, przydatny.

    http://julkkaxx.blogspot.com/ - zapraszam, może ci się spodoba i zaobserwujesz? za każdą obserwację, staram się odwdzięczać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę, bardzo przydatny post. ♡ A ja myślałam, że to takie skomplikowane... ^^
    Ogółem to fenomenalny blog. Przeczytałam kilka postów na raz i wciąż jestem pod niezmiernym wrażeniem. Wszystko tu przemyślane, uzupełnione ciekawymi grafikami... Bardzo mi się podoba, bez dwóch zdań.
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Zapraszam.




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze się nad tym zastanawiałam :)
    http://ada-addda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy i przydatny wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny pomysł! na pewno sposób przyda mi się gdy będę ulepszała wygląd bloga. dziekuję! :-)

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki <3 Właśnie się zastanawiałam nad tym ;) A mogłabyś zrobić instrukcję na ładny design bloga? Plis ;*

    sweetasnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. I koniecznie pisz więcej takich notek! ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejku, na prawdę mi się przyda ! <3
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super bloog <33
    I prześliczny design :D
    http://mylittledifferentworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przydatny post :) Jak będę się bawić z wyglądem mojego bloga to może skorzystam ^^ Twoje wygląda bardzo ładnie :3 Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post, na pewno skorzystam :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny i bardzo przydatny post. Oby więcej takich. Wspaniały blog i jego wygląd.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://yudemere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. dzięki na pewno mi się to przyda :))
    obserwuję i liczę na rewanż http://olciabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog! Obserwuję i liczę narewanż ;)) Zapraszam do mnie <3 http://nattashaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł z tym archiwum, szczerze mówiąc nigdy nie zwróciłam szczególnej uwagi na tą formę archiwum :) Jednak to nie dla mnie, bo bym zapominała uzupełniać :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne archiwum :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przydatny, pomocny post ;) Masz chyba najlepszy design bloga jaki widziałam - świetny jest *.* Pozdrawiam ;)

    http://loveilivesiforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny blog, pomocny post :)
    zapraszam! --> MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. ale śliczny blog!!!!
    przydatny post. skorzystam niedługo, dzięki!

    zapraszam
    just--believeinyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. mam takie same archiwum :p

    OdpowiedzUsuń
  27. Super blog! Bardzo mi się podoba :* Co powiesz na wspólną obserwację? Oczywiście jeżeli Tobie spodoba się mój blog <3
    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mogłabyś jeszcze zrobić post o tym jak ustawić nagłówek tak aby był obok o mnie ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) To także zamieszczę w kolejnej notce :)

      Usuń
  29. Ładnie to wygląda, tak estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne :) Poodoba mi się blog ;)
    Jeśli masz ochotę , to zajrzyj :)
    www. blackelegancee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Sliczne ; 3 ladnie to wyglada < 333
    Pozdrawiam , Ilona

    OdpowiedzUsuń
  32. Ohhh <3 Kochana Masz świetnego bloga ;3
    Ja już obserwuję :> Teraz twoje kolej <3
    http://give-mee-my-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo przydatny post kochana <33 :** Masz świetnego bloga :)

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Pamietam, że dopóki się nie dowiedziałam jak to zrobić, to myślałam, że trzeba grzebać w HTML. XD


    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny blog;)
    http://ggaabii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Nice pics! Love these styles! They all look genius!
    Thanks for your sharing and posting!
    Have a nice day!


    http://www.aekk.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Post jest wspaniały i przydatny, na pewno wielu osobom pomogłaś! Mi także, ponieważ zastanawiałam się jak zrobić takie archiwum? Teraz wiem i postaram się zrobić. :)

    swiat-michaliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Cześć jestem na twoim blogu po raz pierwszy i jestem pod wrażeniem jak wkładasz w niego tyle pracy i serca to niesamowite jestem pod wrażeniem życzę ci dalszych sukcesów w blogowaniu . Pozdrawiam cię serdecznie.
    http://mojmozg13.blogspot.com/
    + jeśli mogła bym prosić cie o kliknięcie w linki umieszczone w poście do ubrań to była bm na prawde bardzo ci wdzięczna
    + jeśli masz chęć wpadnij też i na tego bloga mojej przyjaciółki
    http://klaudi1299.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. hej fajny blog :D uper piszesz :D az chce sie czytsc :D

    ******************************************************
    zapraszamy do nas :D :
    http://pingusie-pingusie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeju, Lua, po prostu ja Cię ubustwiam! ♥ Dziękuję! Więcej takich poradników, oczywiście ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja akurat mam zrobiony wygląd od ciebie (z którego jestem bardzo zadowolona :*) to post bardzo przydatny. Oczywiscie więcej takich poradników ;)
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje!
    Twój blog został nominowany do LBA.
    Więcej info na stella191.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie to wszystko opisałaś, nareszcie umiem stworzyć takie archiwum, dziękuję za pomoc! <3

    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej,
    a jakbym chciała zrobić odnośnik do postów z całego roku, np. 2013? Jak mam wtedy utworzyć link?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na szybko to jedyne co mi przychodzi do głowy to:
      > Dodaj sobie gadżet Archiwum (styl: hierarchia)
      > Wejdź w interesujący Cię rok,czyli w ten 2013
      > Skopiuj ten link i usuń gadżet.
      Jeśli wymyślę coś lepszego to dam znać ;)

      Usuń
  45. Niestety nie w moim typie, a dodatkowo lenistwo mi na takie nie pozwoli :P Poza tym uważam tradycyjne archiwum za wygodniejsze - łatwiej znaleźć dany post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi coś innego :) Jeśli chodzi o lenistwo, to polecam zrobienie sobie np na cały rok. Jak zrobisz według instrukcji to potem masz wolne cały roczek. Ja tak zrobiłam, bo zazwyczaj zapominałam o tym :D

      Usuń
  46. może sie skuszę, a może ktoś wie jak można ustawić arhiwum w formie zdjęc poszczególnych postów?

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie działa mi nie wiem co robie źle ?
    Wpisuje wszystko jak pokazane oraz datę kiedy np. był pierwszy grudniowy post i nie działa :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy możesz napisać do mnie prywatnie (mail, gg) to postaram się pomóc :)

      Usuń
  48. jak klikam dodaj gadżet to mi nic nie wyskakuje i przez to nie moge nic zrobic :(
    slicznie to u cb wygląda
    zapraszam do mnie:CuteSofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Błagam Cię , powiedz jak usunąć napis ,, archiwum" i ,,obserwatorzy".Mam wgrane obrazki z napisami , ale nie potrafię usunąć tych standardowych ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy, że w tytule gadżetu wpiszesz <./> tylko bez kropki i powinno nic nie być ;)

      Usuń
  50. Zrobiłam, ale nie działa. http://trzeciswiat.blogspot.com/2014_07_01_archive.html Nie wiem dlaczego, postępowałam według instrukcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że w 2014 nie miałaś postów. Zmień 2014 na 2015 i wszystko będzie ok :)

      Usuń
  51. Świetne ! Na pewno skorzystam ;) http://moje-szczescie-marti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Hej! Jak mogę umieścić archiwum bloga w zakładce menu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz by były odnośniki do każdego miesiąca osobno, czy może strona, na której wypisane będą lata wraz z miesiącami?

      Usuń

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.

Copyright © 2017 Borenium - Books and good tea , Blogger
|| Dostosowanie: Klaudia