Książki, kwiaty i bokeh - dużo ładnych zdjęć z maja i czerwca

fotografia, blog, smiena, cmena, stary aparat, książki, bokeh, ładne zdjęcia książek, kwiaty, bez, niezapominajki

     W maju pod napływem pięknych kwiatów zrobiłam sporo zdjęć. Jest ich tak dużo, że aż nie nadążam wstawiać ich na mój profil na Instagramie, bo ciągle dochodzą nowe. Efekt końcowy bardzo mi się podoba i nie chciałam, by zdjęcia zostały pochowane po folderach i zapomniane. Chcę się nimi podzielić, a może i nawet pochwalić, więc wybrałam dla Was te najlepsze. Dlatego też dziś będzie sporo (mam nadzieję) ładnych zdjęć. Miłego oglądania! 😉

fotografia, blog, smiena, cmena, stary aparat, książki, bokeh, ładne zdjęcia książek, kwiaty, bez, niezapominajki

fotografia, blog, smiena, cmena, stary aparat, książki, bokeh, ładne zdjęcia książek, kwiaty, bez, niezapominajki

fotografia, blog, smiena, cmena, stary aparat, książki, bokeh, ładne zdjęcia książek, kwiaty, bez, niezapominajki

fotografia, blog, smiena, cmena, stary aparat, książki, bokeh, ładne zdjęcia książek, kwiaty, bez, niezapominajki

fotografia, blog, smiena, cmena, stary aparat, książki, bokeh, ładne zdjęcia książek, kwiaty, bez, niezapominajki

Bez jest śliczny, łatwo można go znaleźć, pięknie pachnie i cudowanie wychodzi na zdjęciach, prawda?

fotografia, blog, smiena, cmena, stary aparat, książki, bokeh, ładne zdjęcia książek, kwiaty, bez, niezapominajki

fotografia, blog, smiena, cmena, stary aparat, książki, bokeh, ładne zdjęcia książek, kwiaty, bez, niezapominajki

fotografia, blog, smiena, cmena, stary aparat, książki, bokeh, ładne zdjęcia książek, kwiaty, bez, niezapominajki

fotografia, blog, smiena, cmena, stary aparat, książki, bokeh, ładne zdjęcia książek, kwiaty, bez, niezapominajki

fotografia, blog, smiena, cmena, stary aparat, książki, bokeh, ładne zdjęcia książek, kwiaty, bez, niezapominajki

     Uwielbiam to, jak fajnie wyszedł efekt bokeh na tych zdjęciach. Na takie coś skrycie liczyłam i jestem bardzo szczęśliwa, że się udało. Ogólnie to ten zbiór fotek świetnie opisuje mój maj - pełno bzu i innych kwiatów, dużo książek oraz zdjęć i słuchanie Rudego. Chciałam wybrać moje ulubione zdjęcie, ale poddałam się, bo nie mogę zdecydować. Każde mi się podoba!

A czy Wam wpadło któreś w oko?
Koniecznie dajcie znać, które wyszło najlepiej 😉




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.

Copyright © 2017 Borenium - Books and good tea , Blogger
|| Dostosowanie: Klaudia