sobota, kwietnia 08, 2017

5 książek do nadrobienia w najbliższym czasie

     W mojej biblioteczce pełno jest książek, których jeszcze nie miałam okazji przeczytać. Kiedy kończę jedną, zaraz przybywa kilka nowych i tak jest już od jakiegoś czasu. Zawsze jednak mam problem z wybraniem mojej kolejnej lektury. Dla ułatwienia postanowiłam, co jakiś czas, tworzyć sobie takie listy i starać się ich trzymać. Na pierwszy rzut wybrałam sobie 5 książek, które mam nadzieję, że będą lekką i przyjemną lekturą.


5 książek do nadrobienia w najbliższym czasie


  • How not to disappear
  • Malfetto. Mroczne piętno
  • Byliśmy łgarzami
  • Ocean na końcu drogi
  • Play

How not to disappear to pierwsza książka, którą czytam po angielsku. Kupiłam ją w wakacje, razem z kilkoma innymi i od tamtego czasu oczekiwała na swoją kolej. Już zaczęłam ją czytać i muszę przyznać, że to może być całkiem dobra książka. Pozostałe mam nadzieję, że także takie będą. Wybrałam sobie (mam nadzieję) lżejsze książki i chcę je przeczytać w miarę szybko. Trzeba nadrobić zmarnowany czas i podwyższyć liczbę książek przeczytanych w tym roku, prawda? 😃



     Mam nadzieję, że przeczytanie tych pięciu perełek szybko pójdzie i nie będę żałować ani chwili. Na pewno na Instagramie będzie więcej o moich postępach, więc jeśli jeszcze Was tam nie ma, to dobry moment, by to nadrobić 😉

[Instagram - la.lua]


Co aktualnie czytacie?
Znacie którąś z powyższch książek?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.