Osiem nowych książek - King, Mróz i kilku innych

książki, tanie czytanie, tanie książki, tak czytam, Mróz, Stephen King, Byliśmy Łgarzami, Zła krew, bookstagram, nowe książki

     Kupowanie książek to fajne zajęcie. Kupowanie tanich książek jest jeszcze lepsze. Dlatego widząc atrakcyjne oferty, aż żal przejść obojętnie. Bardzo często wychodząc po coś do sklepu, wracam z kolejną książką. Już się z tym pogodziłam i nie walczę 😅. Tak też było ostatnio. W jednym z supermarketów, były (i nadal są) książki za 9,90 w wersji kieszonkowej. Poszukałam i wybrałam cztery. Kolejnego dnia byłam w okolicy Tak czytam i musiałam aż zajść. Wyszłam z kolejnymi książkami i myślą: "Co jest ze mną nie tak? Miałam przecież nie kupować kolejnych książek tak szybko".

książki, tanie czytanie, tanie książki, tak czytam, Mróz, Stephen King, Byliśmy Łgarzami, Zła krew, bookstagram, nowe książki

     Kieszonkowe wersje są oczywiście z Biedronki. Uwielbiam te ich promocje na książki, choć w niektórych sklepach mogliby to lepiej przygotować i troszkę bardziej o nie zadbać. Tym razem zdecydowałam się na cztery książki, a są to:
  • "Ekspozycja" - Remigiusz Mróz
  • "Marsjanin" - Andy Weir
  • "Moje serce należy do Ciebie" - Alessio Puleo
  • "Cmętarz zwieżąt" - Stephen King
     Bardzo się cieszę z "Ekspozycji", bo już od dawna chciałam przeczytać coś pana Mroza, a tu taka okazja się przytrafiła. Podobnie jest z "Marsjaninem" - słyszałam dużo dobrego o tej lekturze i mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie.

książki, tanie czytanie, tanie książki, tak czytam, Mróz, Stephen King, Byliśmy Łgarzami, Zła krew, bookstagram, nowe książki

      Jak wspomniałam wcześniej, kolejnego dnia miałam okazję zajść do Tak czytam - a nawet do dwóch. Tam znalazłam już dużo więcej ciekawych książek, ale w ostateczności zdecydowałam się znów tylko na cztery. Wybrałam sobie: 
  • "Herosi" - Charles Kingsley
  • "Asasyni i sojusznicy" - Justin Somper
  • "Byliśmy Łgarzami" - E. Lockhart
  • "Zła krew" - Sally Green 
     Na "Herosów" już od dawna miałam ochotę, ale zawsze coś stało na przeszkodzie, tym razem uznałam, że muszę wziąć ich ze sobą do domu. Wielkim zaskoczeniem była dla mnie obecność dwóch ostatnich książek z listy - jak je zobaczyłam, od razu wiedziałam, że wracają ze mną. Wielką zagadką jest dla druga książka na powyższym stosiku. Nigdy jej nie widziałam i nic nie słyszałam, liczę jednak, że będzie dobrą niespodzianką. 

książki, tanie czytanie, tanie książki, tak czytam, Mróz, Stephen King, Byliśmy Łgarzami, Zła krew, bookstagram, nowe książki

     Zawsze powtarzam sobie, że więcej książek w danym miesiącu nie kupię, a potem wychodzi coś zupełnie innego. Chyba powinnam przestać się okłamywać, bo książki kupuję i pewnie kupować jeszcze długo będę. Z tych nowych perełek jestem bardzo zadowolona. Zwłaszcza, że najdroższe ("Byliśmy Łgarzami" i "Zła krew") kupiłam za niecałe 14 zł za sztukę 😃

Jaką książkę ostatnio kupiliście? 
Znacie którąś z powyższych?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.

Copyright © 2017 Borenium - Books and good tea , Blogger
|| Dostosowanie: Klaudia