niedziela, października 23, 2016

Król kruków - kilka słów o książce

     "Król kruków" z pewnością jest znany większej części czytelników. Na bookstagramie, chyba wszyscy kojarzą tę książkę. Ma ona wielkie grono adoratorów, a przez ciągle pojawiające się pozytywne opinie aż sama chciałam dołączyć do wielbicieli. Zupełnie przypadkiem trafiła na chwilę w moje ręce, a ja bardzo się ucieszyłam, że wreszcie mogę się z nią zapoznać. Czy jednak przypadła mi do gustu?

Król kruków, książka, kakao, jesień,

KRÓL KRUKÓW - PODSTAWOWE INFORMACJE

Oryginalny tytuł: The Raven Boys
Autor: Maggie Stiefvater
Rok wydania: 2013
Wydawnictwo: Uroboros
Ilość stron: 487

Król kruków, książka, kakao, jesień,

     "Król kruków" to książka, którą bardzo chciałam przeczytać. Po wszystkich opiniach wyobraziłam sobie jakąś niezwykłą historię. Taką, która złamie mi serce, doprowadzi do łez, a po jej zakończeniu nie będę wiedziała jak dalej żyć. Jednym słowem szukałam czegoś wow. Udało się?

    Niestety nie. Nie płakałam, nie wyrywałam sobie włosów z głowy. Ba! Ja nawet za bardzo nie zżyłam się z bohaterami. To nie tak, że byli mi kompletnie obojętni. Po prostu hm.. traktowałam ich bardziej jak dalekich znajomych, a nie bliskich przyjaciół. Wiecie o co mi chodzi, prawda? Główna bohaterka tylko czasami działała mi na nerwy, co w zasadzie jest dobrym znakiem. Z trójki chłopaków polubiłam na początku Adama, ale potem mi jakoś przeszło. Tak jak w większości książek, darzę jakiegoś bohatera miłością, tak tutaj nie poczułam nic takiego, niestety.

Król kruków, książka, kakao, jesień,

     Myślę, że za długo czekałam, by zapoznać się z "Królem kruków". Moje oczekiwania były zbyt wysokie, a spotkanie z rzeczywistością, jaką jest treść, rozczarowujące. Nie zniechęciło mnie to jednak do serii. Jeśli miałabym okazję przeczytać kolejną część, chętnie bym to zrobiła. Jestem ciekawa, czy rzeczywiście kontynuacja jest lepsza niż pierwszy tom. Może kiedyś się przekonam ^^


Czytaliście Króla kruków? 
Co sądzicie o książce? 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.