poniedziałek, czerwca 20, 2016

Zamów sobie Instagram na wynos

     Instagram to jedno wielkie uzależnienie. Kto się z tym zgadza? Uwielbiam przeglądać zdjęcia, a także robić i wrzucać swoje. Dodatkowo można poznać tam świetne osoby, serio. U mnie jak na razie królowały książki, biały kolor i może jakiś minimalizm. Niestety wraz z wyjazdem, będę musiała wymyślić coś nowego, mam tylko nadzieję, że będzie to pozytywna zmiana. Ale! Nie o tym chciałam pisać. Ostatnio zamówiłam Instagram na wynos. I jestem zakochana!

instagram, instabook, kod rabatowy instabook, album, zdjęcia, Ed Sheeran, Photograph

Kilka słów wstępu

     Jakoś w maju przeglądając insta zauważyłam album z kwadratowymi fotkami. Jako że lubię przeróżne gadżeciki, uznałam, że fajnie byłoby taki sobie zamówić. Pomysł gdzieś zapisałam i zajęłam się czymś innym. Na początku czerwca przyszła do mnie wiadomość od Pauliny z instabooka z fajną propozycją współpracy. Dostałam możliwość otrzymania takiego albumu zaprojektowanego przeze mnie. Zgodziłam się i to była świetna decyzja.

instagram, instabook, kod rabatowy instabook, album, zdjęcia, Ed Sheeran, Photograph

3 powody dlaczego warto zamówić instabooka?

  • uchwycone momenty - jak każdy album tak i ten jest świetnym pomysłem na uchwycenie momentów. Zbiór zdjęć z różnego czasu, czy może fotopamiętnik z wyjazdu - każdy pomysł jest fajny. Osobiście planuję zamówić ten drugi po powrocie do Polski.

  • prezent - instabook czy też podobna fotoksiążka to, moim skromnym zdaniem, świetny pomysł na prezent. W końcu kto nie lubi takich spersonalizowanych prezentów?
      
  • oryginalna forma - jestem w niej zakochana! Minimalistyczna, mała i kwadratowa książeczka ze zdjęciami - idealne w moim guście.    

instagram, instabook, kod rabatowy instabook, album, zdjęcia, Ed Sheeran, Photograph

Jak stworzyć swój album?

     Projektowanie takiego instabooka jest mega łatwe, a przy tym sprawia frajdę. Noo.. przynajmniej mnie ^^ Wystarczy wejść na stronę instabook.pl, kliknąć Zrób instabook, wybrać oprawę i działać. Zdjęcia nie muszą pochodzić tylko z Waszego konta na Instagramie. Nawet nie musicie go tam mieć. Osobiście pokochałam układ czterech zdjęć na jednej stronie plus np jedno większe obok. Tak jak na zdjęciu wyżej.


     Pokochałam swój instabook od pierwszego wejrzenia i we wrześniu na pewno zamówię sobie kolejny. Już nie mogę się doczekać takiego albumu ze Szkocją. Co do wyjazdu, to pewnie więcej będę pokazywać na Instagramie (la.lua), więc jeśli chcecie być na bieżąco - wpadajcie szybko!


Podoba Wam się idea instabooka? 
W skali 1-10 jak wielkie jest Wasz uzależnienie od insta?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.