poniedziałek, maja 30, 2016

Podsumowanie miesiąca [maj]

     Maj mogę podzielić na dwa etapy - matura i wakacje. Zaczął się dość intensywnie, bo pisaniem egzaminów, ale na szczęście już po dwunastym dniu miesiąca mogłam cieszyć się wolnym. Tak jak wspomniałam ostatnio, teraz czas poświęcam na czytanie, robienie zdjęć i odpoczynek, ale także odliczam powoli dni do wylotu. Szkocjo, znów nadchodzę!
     Jako że miesiąc się kończy, postanowiłam wrzucić podsumowanie. Na początku miało być krótkie, ale ja chyba tak nie potrafię i trochę się tego nazbierało. Nie przedłużając już, zapraszam na podsumowanie maja. Mam nadzieję, że Was nie zanudzę!

podsumowanie miesiąca, telefon, samsung, okulary, wakacje, maj

Prywatnie 

     Skończyłam szkołę (w przedostatni dzień kwietnia, ale przemilczmy ten fakt), napisałam matury i ostatnio odebrałam dyplom technika. W maju dużo: spałam, oglądałam seriali, a także napstrykałam zdjęć. Moje uzależnienie od instagramu oraz snapa dalej się rozwija. W tym miesiącu przyszły do mnie tylko 3 paczki z książkami, a pośród nich jedna niespodzianka od pewnego tajnego ruchu oporu, o którym już niedługo Wam opowiem. Byłam też w gazecie! Tu możecie zobaczyć o który artykuł w Wyborczej chodzi - [klik, klik]. Jestem dumna z naszej bookstagramowej rodzinki. Kupiłam też moje wymarzone buty i jak to zawsze bywa - muzyka towarzyszyła mi cały czas.

5 losowych piosenek słuchanych w maju


Love Yourself to jedyna piosenka Justina, którą znam. Znów starałam się nie dać samego Ed'a, a Ocean Drive szukałam ponad pół roku! 

podsumowanie miesiąca, laptop, telefon, samsung galaxy s6 edge, wakacje, maj

Internetowo

     Na Borenium pojawiły się 4 wpisy. Możecie się dziwić, ale ja się cieszę z tego. Wreszcie powoli wracam do pisania. Mam wiele do nadrobienia, ale wiem, że dam radę. Poza moimi postami niżej dorzucam Wam fajne rzeczy ostatnio znalezione w Internecie. W kolejnym miesiącu muszę od samego początku zapisywać te linki, by potem mieć się czym dzielić.


Wpisy na Borenium:


Warte przeczytania/obejrzenia:

  • Dokument o serialowej widowni - zdecydowanie warty obejrzenia! Uzależnieni od seriali nie będą czuli się tak bardzo samotni, a Ci, którzy nie oglądają, zobaczą, że nawet od tego można się uzależnić.
  • Fajny pomysł na akcję charytatywną - posłuchaj piosenkę dla Kai - rzadko oglądam telewizję, ale pewnego dnia obejrzałam kawałek jednego z magazynów śniadaniowych. Akurat trafiłam na moment o Kai. Spodobała mi się inicjatywa i od tamtej chwili odtwarzam sobie piosenkę. Nawet przypadła mi do gustu!   
  • Efektowny oszukany warkocz (krok po kroku) - na ten wpis natknęłam się na stronie ddob.com i od razu się zakochałam. Warto rozejrzeć się bardziej po blogu, bo znaleźć można naprawdę ciekawe tutoriale.
  • 5 książek do przeczytania za darmo - osobiście pobrałam już prawie wszystkie i niedługo na pewno przeczytam. Muszę przyznać, że nie czytałam ani jednej z wymienionych książek. 


snapchat, książki, nowe zakupy, widok, bez, kwiaty, podsumowanie miesiąca

Instagram & Snapchat

     Jak wspomniałam moje uzależnienie pogłębia się i to coraz bardziej. Uwielbiam robić zdjęcia i wstawiać na insta. Jak na razie króluje tam biel, książki i trochę jedzenia. Czy to nie idealne połączenie? Na snapie panuje hm.. wszystko pozostałe. Przede wszystkim staram się łapać ważne chwile, ale nie tylko. Najwięcej jest oczywiście książek i.. jedzenia hah takie tam priorytety. Oczywiście z moją pamięcią często zapominam zapisać snapów, tak więc by nic już Was nie ominęło wpadajcie i bądźcie na bieżąco! Tak jak ostatnio zostawiam Was z mix'em zdjęć i do napisania w czerwcu! 

[Snapchat: la-lua]      [Instagram: la.lua]

instagram, podsumowanie miesiąca, aparat, książki, buty, superstary, herbata

Jak wam minął maj?
Jakieś plany na czerwiec?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.