piątek, maja 20, 2016

Majowa fotografia - wstęp

fotografia, zdjęcia, inspiracje, maj, wakacje, sesja, plener, zimne ognie, zieleń, wiosna, sweter, czarny,

Mam wakacje! 

     Tak właśnie: od tygodnia już mogę cieszyć się wolnym. Wszystkie matury zaliczone, więc teraz pora na wakacje. Najbliższy miesiąc postanowiłam wykorzystać na odpoczynek, ale także rozwój - czytanie książek, robienie zdjęć i praca nad sobą. Na pierwszy rzut poszła jednak fotografia. Pomyślałam trochę i uznałam, że czas najwyższy zabrać się za nią. Bo wiecie, zdjęcia to ja lubię robić, ale zawsze miałam wymówki - a to brak pomysłu, zła pogoda, problemy z aparatem, brak miejsca - mogę tak wymieniać dalej... serio.

fotografia, zdjęcia, inspiracje, maj, wakacje, sesja, plener, kurtka, parka, zieleń, wiosna, warkocz, fryzura,

Najważniejsze to dobrze wykorzystać czas     

     Staram się nie zaczynać każdego dnia od kolejnego odcinka serialu, bo wiem, że na jednym nie skończę. Wolę już przeczytać jeden rozdział książki. Noo.. ewentualnie 5, ale osoby, które czytają, wiedzą jak to jest, prawda? Czytanie książek też zaliczyłam do tego rozwoju, więc nie mam wyrzutów sumienia robiąc to. 
     
fotografia, zdjęcia, inspiracje, maj, wakacje, sesja, plener, plecak, vintage, zieleń, wiosna, las, park, natura

Poszukiwanie plenerów i odkrywanie okolic

     Głupio się przyznać, ale nie znam wielu miejsc na zdjęcia. To znaczy mam takie jedno, w które zawsze chodzę, ale ile można? Postanowiłam, że w tym miesiącu odkryję więcej takich terenów! Pierwszy już mam i jeśli śledzicie mnie na snapie (la-lua), to pewnie ostatnio go widzieliście. 

fotografia, zdjęcia, inspiracje, maj, wakacje, sesja, plener, sweter, piknik, termos, Star Wars, Gwiezdne Wojny, zieleń, wiosna,

Dzisiejsze zdjęcia - cała prawda

     Będąc w pełni szczerą, to nie taki post chciałam dodać. Myślałam, by napisać krótki wstęp, a potem wrzucić fotki i opublikować. Okazało się, że ja jednak tak nie potrafię i aż musiałam coś wystukać na klawiaturze. Mam więc nadzieję, że te parę zdań pomiędzy zdjęciami Wam nie przeszkadza.
    Aktualnie to jedne z moich ulubionych. Uwielbiam to jak wyszły! Nie jest ich dużo, ale jak dla mnie liczy się jakoś, a nie ilość. Liczę, że Wam też się spodobają. Nie zostało mi już nic innego, jak się żegnać i napisać: do kolejnego! 

fotografia, zdjęcia, inspiracje, maj, wakacje, sesja, plener, płot, wieś, zieleń, wiosna



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.