piątek, kwietnia 01, 2016

Tanie książki - gdzie kupować?

     Kocham robić zakupy - jak to typowa kobieta. Bo która z nas nie lubi mieć nowych, ładnych rzeczy? A gdy są jeszcze bardzo tanie? Czy nie kusi Was to do zakupów? Mnie jak najbardziej! Ten stan pogłębia się jeśli chodzi o książki. Jak wiecie - uwielbiam czytać. Ale lubię też czytać tanio. Już nie jedna taka tania książka zaskoczyła mnie pozytywnie. Dlatego też dziś przybywam do Was z listą internetowych księgarni, w których ceny aż proszą się o kupno. Gotowi? Do dzieła!

Psst.. Jeśli cierpisz na książkoholizm i masz za dużo pieniędzy - nie czytaj dalej. Twój portfel Ci podziękuje.

książka, ciastka, czytam, book, kocham czytać, zdjęcie książki, gdzie tanio kupować, gdzie kupować książki, tanie książki, kup teraz, dedalus, matras, oczytani, czytam.pl, aros, taniaksiążka, księgarnie internetowe, dyskont z książkami

Krótka historia wstępu...

     Kiedyś, dla zabicia czasu, wraz z przyjaciółką postanowiłyśmy poszukać fajnych księgarni, coby potem było gdzie kupić książki. Jedna strona przejrzana, zaczynamy drugą i nagle jest! Niewinnie wyglądająca witryna z tanimi książkami. I dodać muszę, iż opisy miały zachęcające. Spędziłyśmy ze dwa dni na przeglądaniu, co mają w asortymencie. Z długą listą postanowiłyśmy na złożenie zamówienia na trzech różnych stronach. Co z tego wyszło? Gdzie kupiłyśmy książki? Już wam wszystko opowiadam...

5 sprawdzonych księgarni z tanimi książkami


     No ok, może nie do końca księgarnie, bo pierwsze trzy to dyskonty z książkami. Najnowszych egzemplarzy tam nie znajdziecie, ale takie, które ukazały się jakiś czas temu to i owszem. Jeśli nie szukacie czegoś konkretnego, to warto przejrzeć dostępne tam pozycje.
     Na oczytani i 3telni wybrałam te książki [klik]. Przyszły bardzo szybko, choć z 3telni musiałam czekać na dosłanie dwóch egzemplarzy. Z Dedalusem miałam dwa spotkania: pierwsze online i zdecydowałam się na te książki [klik], a drugie całkiem niedawno, przy okazji wizyty w Częstochowie wpadłam do ich sklepu stacjonarnego i wybrałam te książki [klik]. Z czystym sercem mogę polecić Wam te dyskonty.
     O czytam.pl nie ma za wiele do pisania, poza tym, że to świetna księgarnia internetowa. Już parę razy z niej zamawiałam i nie mam nic do zarzucenia. Nowe książki zawsze są z jakąś obniżką, a jeśli dobrze poszukacie to i tanie lektury znajdziecie. Ostatnie zamówienie to te książki [klik]. Nawiasem napiszę, że jestem baardzo zadowolona z Hrabiny.
    Nad Matrasem nadal się zastanawiam, bo niby robiłam zakupy i tanie książki znalazłam, ale jakąś taką niepewność czuję. Prawdą jest, że jeśli dobrze poszukacie, to znajdziecie coś w dobrej cenie. Nie zawsze pojawiają się w zakładce Tania książka, więc niestety szukanie zajmie więcej czasu. Ale myślę, że dobra lektura wynagrodzi to poświęcenie.

Tanie książki - gdzie jeszcze kupować książki?

Dopisane przez Was:


     Na tych stronach jeszcze nie kupowałam, ale już mam wybrane niektóre książki do zamówienia. Zawsze coś stoi mi na drodze, a to zapominam, odkładam na potem, a jak już chcę kupić, to brakuje mi nagle funduszy. Ehh i jak tu żyć?
     Ostatnia pozycja to trzy kropki. Specjalnie zostawiłam miejsce, by dać Wam znać, że i Wy możecie dopisać coś do listy. Jeśli kupujecie książki i macie swoje miejsce, które tu pasuje, to dajcie znać w komentarzach. Chętnie dopiszę do listy.



      Jeśli śledzicie mnie na Instagramie, to zauważyliście pewnie, że moja miłość do książek powróciła. Podczas nieobecności tutaj, przemyślałam sprawę i postanowiłam, że na blogu będzie więcej wpisów dotyczących właśnie czytelnictwa. Oczywiście nie będzie to jedyny temat. O nie, nie. Nie będę się aż tak ograniczać, więc jeśli nie przepadacie za czytaniem - nie martwcie się i zostańcie na miejscu. Będzie też coś dla Was.



Lubicie czytać książki? 
Wolicie kupować czy pożyczać?






22 komentarze:

  1. Zamawiałam już na oczytanych.pl i jestem bardzo zadowolona! ^^ Moje książeczki doszły nieuszkodzone, więc super! Z Arosem też bardzo fajnie wychodzą interesy :D Ostatnio znalazłam też na świecie książki (http://www.swiatksiazki.pl/) kilka ofert, więc możesz tam też zajrzeć ;)

    Z pożyczaniem to jest trochę tak niebezpiecznie, bo musisz szanować, dbać i oddać w nienaruszonym stanie, czy to do biblioteki, czy znajomym. Z kolei z kupowaniem też jest problem, bo nie zawsze są fundusze nawet na te najtańsze. Pozostaje jedynie połączyć te dwie rzeczy i robić tak jak ja, pożyczać i kupować :D Co prawda kupuję rzadziej niż wypożyczam, ale zdarza się ;)
    Ściskam i życzę miłego weekendu,
    Ana ♥

    http://czytam-z-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Z przesyłek oczytani wywarli na mnie bardzo dobre wrażenie. Ohh ohh zajrzeć mogę, ale czy ja szybko wyjdę stamtąd? Mnie się nie powinno na takie strony wpuszczać hah :D

      Usuń
  2. Ja kupuję w Autorskiej. Ostatnio była promocja z szukaniem pisanek dzięki, której można było kupić książkę nawet -100%! Moja ulubiona księgarnia. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh teraz bardzo żałuję, że nie znam tej księgarni :c

      Usuń
  3. Ja zazwyczaj kupuję w Matrasie, bo posiada te same książki co dobrze znany Empik, a w niższej cenie :)
    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, w Matrasie znacznie tańsze niż w Empiku :)

      Usuń
  4. Ostatnio robiłam zakupy na stronie 3telnia.pl :) Książka kosztowała 10 zł, a w innej księgarni internetowej ta sama książka kosztowałaby mnie 30 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jaką się zdecydowałaś?
      Jest różnica w cenach widoczna :D

      Usuń
  5. Ja mam propozycję dla książkoholików, którym zalegają po kątach książki przeczytane. Na facebooku powstała grupa Wymienialnia książek. Dziś zapakowałam siedem książek do wysyłki, siedem dostanę w zamian. Zasada: książka za książkę. Jedyna opłata to wysyłka, która w InPoście wynosi 3,50 zł :) Przy okazji można poznać niesamowitych ludzi! Zdecydowanie polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł z takimi wymianami. Chętnie dopiszę do listy, może kogoś zainteresuje. :)

      Usuń
  6. Ja lubię kupować w arosie, polecam też profit24.pl -są książki także w innych językach, a tanio.

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście uwielbiam czytać, chociaż coraz częściej brakuje mi na to czasu. Jednak jakoś rzadko kupuje książki częściej je wypożyczam czy się wymieniam
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. oo STÓWĘ się przyda, dziękuje!! :* kocham czytać ale czasami mój portfel nie wyrabia :D


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten problem! Hah mój chyba mnie już za to nienawidzi :c

      Usuń
  9. Przydatny post. :)
    Ja częściej wypożyczam z biblioteki, niż kupuję. I chyba na tym na razie się zatrzymam. Czytam niestety coraz mniej, a nie chcę się też do tego zmuszać... Ahh, przeczytałam tyle książek w swoim życiu, że aż się dziwię, że moja mania zanika. Szkoda. To chyba dlatego, że ostatnio spotkałam się z samymi beznadziejnymi pozycjami i się odechciewa.

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam kiedyś taką sytuację, coraz mniej miałam chęci, aż w końcu przestałam. Od jakiegoś czasu jednak to wróciło, więc może u Ciebie też po jakiejś przerwie wrócą chęci :)

      Usuń
  10. Twój blog od dzisiaj.... jest moją miłością<3333

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam własne książki - wtedy czuje się bardziej komfortowo czytając je.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydatny wpis, zostaje ruszyć na zakupy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam kupować książki - lubię mieć swoje, ale właśnie nigdy nie mogłam trafić na miejsca, gdzie można kupić je tanio ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja już będzie po maturach to biorę się za szukanie nowych książek :) uwielbiam czytać i brakuje mi czegoś normalnego :) na pewno skorzystam z tych stron ;))

    OdpowiedzUsuń

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.