niedziela, kwietnia 10, 2016

3 + 2 motywujące napisy do wydrukowania

     Lubicie mieć ładne dodatki w domu? Świeczki, figurki, obrazy.. A jeśli poza funkcją dekoracyjną miałyby także motywacyjną? Z pewnością każdy z Was kojarzy plakaty z cytatami w ładnych ramkach, które kupić można w sklepie. Na pewno robiąc to samemu, zaoszczędzimy jakąś sumkę. Drobną, bo drobną, ale każda się liczy. Napisy można wykonać nawet w najzwyczajniejszym Wordzie, ale jeśli nie macie pomysłu albo Wam nie wychodzi, możecie skorzystać z gotowych już grafik do wydruku.

Chętni? To lecimy dalej!   

Motywujące napisy, grafika, jak zrobić plakaty, czarno-białe plakaty, diy, dekoracje do domu, dekoracje do pokoju, ozdoba, plakaty za darmo

        Dla siebie plakaty takie przygotowałam już dawno, dawno temu. Miałam też zamiar zrobić parę dla Was, ale przekładałam i przekładałam. Minął rok, a ja nadal nie zrobiłam. Ostatnio jednak tak zerkając na te moje ramki powiedziałam sobie "Dobra Klaudyna, bierzemy się do pracy". Usiadłam, popracowałam i oto jest! Okazało się, że nie zajęło mi to wiele czasu, a ja teraz zastanawiam się nad jednym: dlaczego tak długo zwlekałam?

Rzeczy potrzebne do przygotowania napisów

  • drukarka 
  • nożyczki
  • ramka na zdjęcia
  • opcjonalnie: ołówek 

Jak zrobić motywujące napisy?

     Pierwszy krok to wybieramy (lub wykonujemy sami) grafikę. Pobieramy ją i drukujemy. Ja zrobiłam to na zasadzie wklejenia do Worda i wydrukowania. Następnie bierzemy szkiełko z ramki i delikatnie ołówkiem obrysowujemy kontur. Dokładnie wycinamy, wsadzamy do ramki i gotowe. Mamy motywujący napis, który dodatkowo ozdabia nam pokój. 

     Mała uwaga: Grafiki zostały wykonane w formacie 369x510 px, czyli 13x18cm - wielkość tych pospolitych ramek na jedno zdjęcie.

Motywujące napisy, grafika, jak zrobić plakaty, czarno-białe plakaty, diy, dekoracje do domu, dekoracje do pokoju, ozdoba, plakaty za darmo



    Poza tymi trzema specjalnie wykonanymi dla Was, postanowiłam dołączyć jeszcze te moje. U mnie to hasło Love what you do, do what you love podzielone na dwie części w orientacji poziomej i pionowej. Podoba mi się, jak wyglądają razem obok siebie w czarnych ramkach. Love it!

Motywujące napisy, grafika, jak zrobić plakaty, czarno-białe plakaty, diy, dekoracje do domu, dekoracje do pokoju, ozdoba, plakaty za darmo


     Mam nadzieję, że takie małe drobiazgi dodadzą uroku Waszemu pokojowi i może przy okazji lekko zmotywują. Przyznam się Wam, że jak czasem zerkam na te moje, to cieszę się, że sama je wykonałam.


Podoba Wam się pomysł z tymi napisami?
Chcecie może więcej takich? 
Koniecznie dajcie znać! 




10 komentarzy:

  1. Jejku, ale one są śliczne! Kradnę Ci wszystkie i bardzo dziękuję. W końcu muszę się wziąć za mój pokój. :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam motywujące obrazki! Ostatnio właśnie szukałam takich, do powieszenia w pokoju, więc możliwe, że skorzystam!
    Pozdrawiam,
    HIMARLENA.BLOGSPOT.COM/KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne grafiki :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Grafika nr.3 podoba mi się najbardziej! Fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie grafiki ;-)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;-D
    http://wiecznie-zapracowana-siostra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje grafiki są przepiękne, sama bym chciała takie robić, ale na razie uczę się tworzyć zwykłe grafiki z tytułami postów, nie zawsze mi wychodzi, ale cóż, uczę się! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne obrazki !;)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  8. PObrałam napisy :) Zapraszam do mnie :) http://takamarysia.blogspot.com/ dopiero zaczynam ale mam nadzieję że coś dla siebie znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.