piątek, stycznia 29, 2016

Podsumowanie miesiąca [styczeń]


     Styczeń mija zdecydowanie za szybko! Dopiero witaliśmy nowy rok, a tu już nadchodzi luty. Osobiście mam wrażenie, że pierwszy miesiąc roku zawsze jest bardziej pracowity - każdy ma taki jakiś zapał do spełnienia swoich postanowień. Też takie coś zauważyliście? Ostatnio tak sobie siedziałam i przeglądałam blogi. Zauważyłam, że niektóre z nich mają podsumowania miesiąca. Przypomniałam sobie wtedy, że sama chciałam coś takiego wprowadzić, ale jakoś wypadało mi z głowy. Szybko zapisałam ten pomysł w kalendarzu i czekałam, aż miesiąc będzie się kończył.

Miesiąc dobiega ku końcowi, więc zapraszam Was na pierwsze podsumowanie w tym roku!

podsumowanie miesiąca, styczeń, blog, nagłówek wpisu, herbata, ciasto, białe drewno, tło



Prywatnie


     W tym miesiącu za wiele chyba się nie działo. Zaczął się nowy rok, potem pisałam ostatnią już kwalifikację zawodową i rozpoczęłam ferie. Oglądałam seriale, filmy i czytałam książki. Na prawie każdym kroku towarzyszyła mi muzyka. Parę razy byłam na zdjęciach, pogłębiłam uzależnienie od Instagrama oraz w ciągu tygodnia dostałam 4 paczki z książkami. Wracając jednak do muzyki, oto

5 losowych piosenek słuchanych w styczniu:


Nawet nie wiecie, jak musiałam się pilnować, by wszystkie piosenki nie były Ed'a.. 



Internetowo


     Rok na blogu zaczęłam trochę wcześniej, bo już 31 stycznia, a od tamtego dnia pojawiło się pięć wpisów. Próbowałam wprowadzić Disqusa, ale po jakimś czasie zaczął sprawiać kłopoty i według mnie trochę opóźniał ładowanie strony. Może jeszcze do niego wrócę. Znów zaczęłam czytać blogi i przyznam szczerze, że znalazłam kilka wartych uwagi.


Styczniowe wpisy, które mogliście przegapić:



Social media - Instagram & Snapchat


     Oficjalnie jestem od nich uzależniona. Mogę godzinami przesiadywać na tym pierwszym i nie poczuć upływu czasu. Z tym drugim jeszcze się zaprzyjaźniam, ale jesteśmy na jak najlepszej drodze. Na sam koniec zostawiam Was ze styczniowym mix'em niektórych zdjęć z Instagrama i do napisania w lutym!

Mix zdjęć, kolaż, instagram, snapchat, social media, książki, Ed Sheeran, herbata, czekolada, winyl, muzyka, uzależnienie, nowy telefon, Samsung Galaxy S6 Edge
Więcej zdjęć tu [KLIK]
Dopiero teraz zauważyłam, jak bardzo jestem uzależniona od herbaty! I książek.


Jak Wam minął styczeń?
Macie już plany na luty? 





20 komentarzy:

  1. super blog ! mam nadzieje, ze wiele sie od Ciebie naucze i ze moj blog tez kiedys tak bedzie wygladal ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i trzymam kciuki! Oby się udało :)

      Usuń
  2. świetny pomysł na wpis ! ;]
    genialne podsumowanie .
    Pozdrawiam, http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. styczeń minął całkiem dobrze choć bardzo pracowicie :)
    masz cudownego instagrama! A "see you again" uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie styczeń to miesiąc ciężkiej pracy , nie wspominając o lutym, który ciągnie za sobą mnóstwo egzaminów :( trzymajcie kciuki !!!
    pozdrawiam gorąco!
    super wpis !


    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W lutym mam ferie więc jakieś plany na pewno są :D Co do stycznia to nie byo najgorzej
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. James Bay! Moja wieeelka miłość <3 Styczeń okazał się dla mnie miesiącem nowych rzeczy. Wkrótce opowiem o tym u siebie na blogu :)

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award http://czytam-z-pasja.blogspot.com/2016/01/liebster-blog-award-4.html

    Ściskam,
    Ana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A kilka utworów James'a uwielbiam <3

      Usuń
  7. Co do piosenek- zawsze mam ten sam problem xD
    Media społeczne działają na mnie identycznie *^*
    Pozdrawiam ♡
    PS Właśnie zdziwiłam się, że nie ma Disqusa :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi styczeń minął tak jak Tobie, szybko...Nim się obejrzałam, a mamy dzisiaj 31 i już jutro luty, masakra.
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    jvlson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż mi się serce raduje jak widzę tyle Ed'a, książek i herbaty ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również jestem uzależniona od Instagrama i Snapchata. Zawsze wchodzę tam tylko na chwilę, a później spędzam tam dużo czasu...
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahh ten nasz Ed *-*

    Świetny pomysł na posta, też bym chciała abym tak profesjonalnie robiła posty :3

    Pozdrawiam, Ilonciaa

    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super masz bloga i ciekawy wpis ;)

    Zapraszam na mojego bloga :)
    i do obserwowania :D
    http://nadziejanazycie.blogspot.co.ke

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny wygląd bloga! Ja też mam podobnie z Instagramem :)

    hellomyflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post :) Bardzo ciekawy a to mało spotykane, jeżeli chodzi o posty tego typu. Życie prywatne niektórych osób (Blogerek czy blogerów) pomimo tego że jest czasem interesujące nie jest aż tak wspaniale opisane.
    Muszę przyznać, że bardzo zauroczył mnie twój desing bloga ♥ no jest naprawdę cudowny :* dlatego też zaczęłam obserwować bo nie tylko ładny ale i ciekawy jest twój blog :) http://dominatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam, że ja też nie wyobrażam sobie życia bez snapa i instagrama :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Styczeń był bardzo pracowity, a tu już początek marca :o Nie wierzę jak ten czas szybko leci.. :)
    Mój blog♥
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? Będzie mi bardzo miło i da mi to ogromną motywację :)

    OdpowiedzUsuń

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.