poniedziałek, grudnia 08, 2014

5 i pół oznak, że święta już niedługo

Czy jest tu ktoś, kto jeszcze nie czuje nadchodzących świąt?

Od pewnego czasu słyszę jak niektórzy powtarzają, że czują już święta, tą atmosferę i dodają, iż nie mogą się doczekać tych dni. U mnie taki entuzjazm nie występuje z jednego powodu: od paru lat to nie jest to samo, a przez to święta przestały mnie cieszyć. Nie oznacza to jednak, że nie dostrzegam żadnych oznak nadchodzących świąt. Bądźmy szczerzy - ich nie da się nie zauważyć!
Dlatego też dziś przychodzę z listą 5 i pół oznak, że święta już niedługo. Zapraszam!


#1 Sklepy szaleją
To chyba największa z oznak zbliżających się świąt. Trudno przejść obojętnie obok świątecznych wystaw, dodatków, propozycji prezentów no i oczywiście promocji oraz słodyczy w świątecznych wydaniach. Już początkiem listopada możemy tego doświadczyć. Chyba jestem żywym przykładem, że to troszkę za wcześnie - prawie miesiąc przed mikołajkami zjadłam pierwszego czekoladowego mikołaja. A na jednym się nie skończyło.
Do sklepów można jeszcze dodać te gigantyczne kolejni, które pojawiają się w okresie świątecznym. Często zastanawiamy się z mamą nad tym, skąd biorą się ci wszyscy ludzie.


#2 Świąteczna playlista
Jeśli co czwarta usłyszana przez Ciebie piosenka nawiązuje do świąt i/lub jest utrzymana w tym klimacie, to znak, że czasu coraz mniej. Im bliżej do świąt, tym częściej spotykam się z tym, że: ktoś śpiewa/nuci świąteczne kawałki, słyszę je coraz częściej w radiu, a gdy wejdę do sklepu to jest pierwsze co do mnie dociera.


#3 Telewizja też nie próżnuje
Jaka reklama najbardziej ukazuje, że święta już blisko? Oczywiście, że ta z Coca-coli. Ale inne nie zostają w tyle. Ciągle tylko specjalne oferty na święta. A co z filmami? Cóż.. Kevina znów puścili zbytnio za wcześnie. 


#4 Rozświetlone ulice
Nie można zapomnieć o tej oznace. Ściemnia się, a Ty spacerujesz przez miasto, bądź jedziesz samochodem/autobusem. Co w takich momentach przykuwa wzrok? Kolorowe światełka. W nocy to wygląda ślicznie, a gdy do tego jest dołączymy śnieg, to efekt iście świąteczny. No właśnie...

#4,5 Śnieg
To kolejna z oznak nadchodzących świąt. Szkoda jednak, że w tym roku jeszcze nie zagościł za oknami. 


#5 Mikołaja to już było
Jeśli 6 grudnia już był, to mogę śmiało uznać, że święta będą za parę dni. Te dwa tygodnie zlecą niezwykle szybko i zanim się spostrzeżemy będą już święta. Większość czasu poświęcone zostanie na szukanie prezentów, sprzątanie, a potem tylko gotowanie i ubieranie choinki.


A co według Was jest oznaką zbliżających się świąt?

-  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -
TRZY KROKI W TYŁ:
-  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -

16 komentarzy:

  1. U mnie śnieg gości już od jakiegoś miesiąca ;) Spadł 3 razy i 3 razy zdążył stopnieć. Dziś jeszcze trochę go mam, a 3 dni temu odśnieżałam podwórko ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie padał tylko dwa razy łącznie przez jakieś 10 może 15 min. I nie pozostał na dłużej niż godzinę :|

      Usuń
    2. Wy przynajmniej macie śnieg! ;_;

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o śnieg to u mnie raczej widok za okna przypomina roztopy a nie zbliżające się święta :/
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak byłam połową października w sklepie to już stała ubrana choinka- to według mnie jest przesada :D

    Zapraszam do mnie (nowy link):
    http://aleksandra-rutana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekoladowe mikołaje zaraz obok zniczy na 1 listopada...

      Usuń
  4. Mnie denerwuja te przedwczesne dekoracje. a śnieg za oknem już u mnie był

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niestety śnieg również jeszcze się nie pojawił :( W ogóle jakoś nie zauważam prawie żadnej z tych oznak, bo nie słucham radia, nie oglądam telewizji i rzadko zaglądam do sklepów :) Dlatego jeszcze czuję taki dystans w stosunku do świąt, choć jednak nie mogę się już ich doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zasadzie tez nie słucham radia czy oglądam tv. Zazwyczaj przy okazji np jak jadę autobusem lub przechodzę pokoju do pokoju to wpada mi w ucho i zapamiętuje te szczegóły :)

      Usuń
  6. Także nie czuję już od kilku lat świąt ale to przez to że jest szaro bez śniegu. :c

    deimany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. sklepy naprawdę szaleją ;) a ja się bardzo cieszę, że nie ma śniegu ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie już zawitał śnieg,ale pewnie nie na długo :)
    http://kolorowe-chmury.blogspot.com/(klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię kiedy wszyscy zaczynają gadać o świętach już w listopadzie -.-
    Zawsze jestem jedyną osoba, którą jeszcze nie obchodzą święta. Szczerze mówiąc nadal ich nie czuję... Dla mnie Święta są dopiero w wigilię, nie wcześniej... Zastanawia mnie to, że Boże Narodzenie to taki hit w Polsce i w ogóle, ale kiedy zbliża się Wielkanoc, to większość osób traktuje to po prostu jak wolne od szkoły... Czy to znaczy, że Boże Narodzenie jest ważniejsze?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też wogóle nie czuję tegorocznych świąt ;__;
    Haha może dlatego że nie oglądam telewizji i tych świątecznych reklam xD
    u mnie też nie ma śniegu (to znaczy dzisiaj spadł ale już stopniał) :(
    świetny post!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W galerii w moim mieście już w połowie listopada wszystko tak lampkami poobwieszane że oszaleć można, a jeszcze ogromniastą choinkę walnęli. No i bombki mutanty na piętrze, halp me pliz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie powyższe oznaki, sa dla mnie też oznaką zbliżających się świąt <3
    A kiedy już minie 6 grudnia, to tak jak napisałaś, czas mija szybko i już za chwilę są Święta <3 A ja jeszcze prezentów dla rodziny nie kupiłam XD
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.