Dwa nowe odkrycia - jak to się potoczy?

   Myślę, że osoby, które czytają od czasu do czasu mojego bloga doskonale wiedzą, że uwielbiam seriale. Jest to moje uzależnienie numer jeden. Kiedyś na zajęciach zostałam poproszona o przeliczenie ile czasu rocznie spędzam na oglądaniu. Wynik? Przerósł moje oczekiwania, bo takiej wysokiej liczby się nie spodziewałam. Ta moja miłość do tych tasiemców trwa nadal i ciągle się powiększa. Ostatnio korzystając z chwili przerwy postanowiłam obejrzeć nowy odcinek jednego z moich ulubieńców. Weszłam na niedawno poznaną stronę z serialami i odkryłam najpierw jeden, potem drugi ciekawie zapowiadający się serial komediowy.

S E L F I E
   Najpierw w oko wpadł mi tytuł Selfie. Gdy go zauważyłam od razu pomyślałam sobie: o czym to może być ten serial? Bo raczej nie o robieniu sobie zdjęć.. a może i tak? Wiedziona ciekawością weszłam na jego stronę, z której dowiedziałam się, że.. 
Akcja skupia się na mającej obsesję na własnym punkcie młodej kobiecie imieniem Eliza Dooley, której bardziej zależy na like’ach na Facebooku, niż by ktoś ją naprawdę lubił. Po publicznym i upokarzającym rozstaniu z chłopakiem kobieta staje się tematem wiralowego filmiku, który ma więcej fanów, niż mogła sobie wyobrazić. Zatrudnia eksperta od marketingu, by pomógł jej naprawić wizerunek.
Opis trochę i zaciekawił mnie. W głowie od razu pojawiła mi się wizja jakiegoś lekkiego serialu komediowego - dokładnie takiego, jakiego poszukiwałam i brakowało mi go w swojej kolekcji. Sprawdziłam czas - jedynie 26 min. Pomyślałam sobie czemu nie? Można włączyć i przekonać się, czy moje oczekiwania sprawdzą się. Już od pierwszych minut wiedziałam, że to będzie coś wartego uwagi. Serial ten jest lekki, zabawny i co najlepsze - jak najbardziej na czasie. Po tym prawie półgodzinnym seansie żałowałam, że kolejny odcinek dopiero za parę dni. Chciałam zobaczyć więcej, ale cóż.. jak to z serialami bywa - trzeba czekać! 

M A N H A T T A N   L O V E   S T O R Y
   Drugie moje, także nowiutkie, odkrycie to Manhattan Love Story. Serial zapowiadający się na typową komedię romantyczną, co można także wyczytać ze strony serialu:
Komedia romantyczna opowiadająca o różnicach pomiędzy mężczyznami i kobietami pokazana z perspektywy nowej pary, która dopiero rozpoczyna swój związek.
Opis zwyczajny i trochę przykrótki, nie każdego może zaciekawić, ale uwierzcie mi - warto! Warto poświęcić te 21 min na obejrzenie jednego odcinka. Tak samo jak poprzedni, ten także zabawny i lekki od pierwszych chwil. Najbardziej podoba mi się w tym to ukazanie wszystkiego z dwóch punktów widzenia - kobiety i mężczyzny. Tak samo jak na wspomnianym wcześniej Selfie, na tym także można się nieźle uśmiać. Z chwilą skończenia się jednego odcinka, żałowałam że to tak szybko, a te ponad 20 min zleciało jak jakieś 5!



Jeśli szukacie czegoś nowego do obejrzenia lub nie macie na co przeznaczyć tych 30 min wolnego czasu to polecam zapoznanie się z moimi nowymi odkryciami serialowymi. Zajmują mało czasu, a w zamian za to dostarczą wielu zabawnych chwil. Dodatkowo nie będzie dużo do nadrabiania z oglądaniem, ponieważ seriale obecnie mają po 2 lub 3 odcinki. Na sam koniec polecam to każdemu, kto szuka chwili odpoczynku, rozrywki, oderwania się od jesiennej rzeczywistości i oczywiście humoru.
Skusicie się? A może macie już swoich ulubieńców serialowych? 



41 komentarzy:

  1. chyba obejrzę te seriale,bo mnie zaciekawiły,a ja tak samo jak ty uwielbiam je oglądać!
    ja uwielbiam :plotkare,pamiętniki wampirów

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętniki oglądałam do pewnego momentu, potem przestałam.

      Usuń
  2. Ja mam swoich ulubieńców i trzymam się ich na razie, bo na razie nie chcę poświęcać wolnego czasu na jakieś nowe seriale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam seriale! :) Skuszę się też na te.

    http://rehab-of-pessimism.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale chętnie zobaczę ;)


    Zapraszam na konkurs na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie obejrzę! ;)

    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, a wiesz, że właśnie wczoraj zaczęłam oglądać pierwszy odcinek Selfie haha! Tylko, że ja odniosłam wrażenie, że serial jest sztuczny i po 10 min po prostu wyłączyłam odcinek. No, ale każdy ma swój gust, a swoją drogą też jestem miłośniczką seriali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztuczny może i jest, ale ja własnie potrzebowałam czegoś takiego zabawnego, nic poważnego. Tak aby choć na trochę oderwać się od innych :)

      Usuń
  7. Też oglądam Selfie, a co do tego drugiego to mnie nie przekonało
    Zapraszam: http://usowyzapiecem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja po prostu kocham, uwielbiam, szaleję za The Vampire Diaries!
    www.acratello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam Selfie genialne ;#
    Poklikasz w linki przy ostatnim poście?
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. To "Selfie" może być ciekawe, chętnie obejrzę ;))
    fajny post :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawił mnie ten serial "Selfie", może się na niego kiedyś skuszę ^^
    Również uwielbiam seriale ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Parę minut temu trafiłam przypadkowo na Twojego bloga i bardzo się z tego powodu cieszę, bo od razu ląduje na mojej liście obserwowanych! Jest świetny :) http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te dwa seriale i też dość nie dawno je odkryłam! <3
    http://ask.fm/foreverwithpll

    OdpowiedzUsuń
  14. Moimi ulubieńcami są: The Vampire Diaries i The Originals.
    Uwielbiam ten klimat wampiry, wilkołaki, czarownice...
    Zapraszam do mnie: www.vaturum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Może obejrzę :) fajny post :)
    Zapraszam do mnie :)
    MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Lista seriali, które chcę obejrzeć, jest długa i pewnie zanim sięgnę po coś nowego, minie sporo czasu, ale mówiąc szczerze, obie propozycje mogą być naprawdę ciekawe, więc kto wie? Może niedługo i ja zostanę ich fanką :)

    http://onelittlesunbeam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też uwielbiam seriale, ale tych nie znam akurat. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie najlepszy i najcudowniejszy to American horror story <3
    http://daria-darek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja oglądam wszystkie seriale jak leci, haha! Teraz mam zamiar od nowa obejrzeć Zbuntowanych (Rebelde), a potem nadrobić Grę o tron.

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znam tych seriali, ale na pewno się skuszę :)

    Zapraszam do mnie: MÓJ BLOG- klik
    ogrodniczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja kiedyś oglądam różne takiego typu, ale teraz nie mam czasu a bardzo żałuję!

    OdpowiedzUsuń
  22. Koniecznie muszę zobaczyć ten serial "selfie" <3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja oglądam jedynie "How I met your mother, "The Vampire Diaries", 'The Orginals" i "Full House" na więcej nie mam czasu:( haha

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja to chyba się skuszę na Manhattan Love Story :)

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. niezły post, naprawdę fajny i ciekawy zostane tu na dłużej obserwuję

    sniadanielejdis.blogspot.com poklikasz w ostatnim poscie na linki bardzo prosze, wiele to dla mnie znaczy a dla Ciebie to tylko chwila ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten pierwszy serial może być rzeczywiście dobry :) Polecamy Ci np. Bates Motel ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie oglądam seriali, nie mam czasu :( :/
    Mogłabys poklikac w linki Sheinside u mnie? W zamian moge zaobserwować bloga, albo co tam chcesz ... XD
    Proszę o klik w linki w tym poście

    OdpowiedzUsuń
  28. Zaciekawił mnie ten serial "Selfie" ;) Na pewno obejrzę

    OdpowiedzUsuń
  29. ...ale ja nie oglądam seriali! Naprawdę, od jakiegoś czasu po prostu szkoda mi życia na takie sprawy. Praktycznie nie włączam telewizora, internet ogranicza mi się do potrzeb sprawdzenia czegoś 'na szybko' i blogosfery :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Serial 'Selfie' wydaje się ciekawy. Gdy będę miała czas to obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. genialny blog <3
    będę tu wpadać :D

    http://v-rnq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ja nie oglądam seriali ;). Nie mam czasu na takie bezczynne siedzenie ;). Jedynie wyjątkiem jest 'komisarz Alex' i 'Ojciec Mateusz' :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo miło czyta się Twojego bloga ! Uważam ,że ten wpis jest bardzo udany ! Oby tak dalej :)
    http://malwina-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zaciekawiły mnie te seriale, możliwe, ze też zacznę je oglądać. ;D
    Bardzo proszę o poklikanie w linki z tego posta: KLIK Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  35. Szczerze pierwszy raz o nich słyszę a sama dużo oglądam :)
    Jednak może zobaczę, bo bardzo ciekawe są.
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.

Copyright © 2017 Borenium - Books and good tea , Blogger
|| Dostosowanie: Klaudia