Darmowa grafika na Twojego bloga

       Parę dni temu wpadłam na pomysł, aby wykonać grafikę, która przydać się może większej ilości osób, a nie tylko mi. Tak oto narodził się dzisiejszy post. Przyznam, że myślałam już kiedyś o tym, ale nie miałam okazji na zrealizowanie. Przygotowałam zestaw składający się z 6 nagłówków gadżetów oraz 7 ikonek społecznościowych. Główny motyw to kwiaty, ponieważ to była pierwsza myśl jaka wpadła mi do głowy. Oczywiście grafikę z tego wpisu wykorzystać może każdy, aczkolwiek miło byłoby gdybyście mnie poinformowali o tym.


grafika, grafika na bloga, darmowa grafika na bloga, ikonki społecznościowe, blogger
     Aby dodać nagłówek gadżetu na swojego bloga należy skopiować adres URL podany w ramce pod nim i wstawić jako zwykły obraz wybierając opcję z internetu. Może się pojawić problem z tytułem, więc wystarczy wpisać </> i gotowe. Następny krok to ustawienie dodanego obrazu nad wybranym gadżetem i zapisanie zmian. 

Jeśli odległość między tytułem a gadżetem będzie za duża polecam zmniejszyć ją tym sposobem

grafika, grafika na bloga, darmowa grafika na bloga, ikonki społecznościowe, blogger


grafika, grafika na bloga, darmowa grafika na bloga, ikonki społecznościowe, blogger


grafika, grafika na bloga, darmowa grafika na bloga, ikonki społecznościowe, blogger
grafika, grafika na bloga, darmowa grafika na bloga, ikonki społecznościowe, blogger


grafika, grafika na bloga, darmowa grafika na bloga, ikonki społecznościowe, blogger


grafika, grafika na bloga, darmowa grafika na bloga, ikonki społecznościowe, blogger

     Do nagłówków dorobiłam jeszcze parę ikonek społecznościowych. Wybrałam te, które najczęściej spotykam na blogu. Aby je dodać najlepiej postępować z tą instrukcją. Dla ułatwienia kod ikonek tak samo podany jest w ramce pod nią.
grafika, grafika na bloga, darmowa grafika na bloga, ikonki społecznościowe, mail, blogger


grafika, grafika na bloga, darmowa grafika na bloga, ikonki społecznościowe, blogger, ask


grafika, grafika na bloga, darmowa grafika na bloga, ikonki społecznościowe, blogger, facebook
grafika, grafika na bloga, darmowa grafika na bloga, ikonki społecznościowe, instagram, blogger


grafika, grafika na bloga, darmowa grafika na bloga, ikonki społecznościowe, blogger, google +


grafika, grafika na bloga, darmowa grafika na bloga, ikonki społecznościowe, tumblr, blogger

Co o nich sądzicie?

      Mam nadzieję, że komuś się spodobają i wykorzysta je u siebie. Jeśli chcecie więcej takich postów to piszcie, podając także propozycje jak mają wyglądać 😉

29 komentarzy:

  1. taki porady są świetne i chętnie bym je wykorzystała gdyby nie fakt, ze mają motywy w kwiatki a to mi trochę nie pasuje. dlatego spróbuję sama dodać inne ikonki a jeśli mi się nie uda napisze do ciebie ;)
    blog maddy ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatne! Hmm a propozycje? Mogłabys zrobic takie pastelowe ikonki społecznościowe. Np jasny róż, mieta itp :) Wtedy mi by się bardzo przydały :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Koniecznie rób takich więcej! :)
    Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś cudowna! Bardzo przydatne! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. idealne oczywiście gdy będę zmieniać wygląd bloga na pewno ich użyję ((:

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł! Ja na razie ich nie wykorzystam, bo pewnie byłoby u mnie już wszystkiego za dużo, ale przy nowym designie pomyślę nad tym. Miło, że tak pomagasz innym, to takie przydatne ;)

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Może kiedyś wykorzystam je u siebie, bo są śliczne!

    Obserwuję i zapraszam
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze te grafiki! Masz talent do tego! Zgodzę się powyższym: jakieś pastelowe delikatne kolorki byłyby super :)
    Klikałam w ostatnim poście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak więc za jakiś czas pojawi się taki zestaw :)

      Usuń
  9. Przeurocze! Jak będę zmieniała wygląd bloga, to na pewno je wykorzystam :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna grafika.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Grafika świetna! Oby więcej takich postów :)

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są! *o* Mi się na razie nie przyda, bo jestem zadowolona z wyglądu :>

    http://historianieskonczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdybym miała robić grafiki na pewno nie wpadłabym na pomysł z kwiatami ;) Ja na pewno wykorzystałabym Twoją grafikę gdyby była w jakiś odcieniach turkusu.

    gadamy-o-wszystkim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama chciałam zrobić taki post jakiś czas temu, ale widzę, że na razie nie muszę, bo Twój jest świetny :D Strasznie fajna grafika^^

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy post! Może zasięgnę porad i zmienię wygląd swojego bloga! ;)
    Zapraszam do siebie zdezorientowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz świetne pomysły na grafiki :)) jestem pod wrażeniem:)

    Zapraszam na małą czerwoną http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny poradnik! chciałabym w końcu to ogarnąć :D
    śliczne te ikonki, chyba spróbuję je użyć :D
    czekam na więcej poradników, super są!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka piękna grafika! Może kiedyś ją wykorzystam ^^
    A co do współpracy, to na pewno Ci się uda, bo na prawdę zasługujesz :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej! Świetny blog i będę zaglądać tu częściej. Mi nie mogą wejść wszystkie kody. Nie wiem dlaczego. :(
    Super grafika. :)

    http://rehab-of-pessimism.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie to wykonałaś!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna grafika, podoba mi się ten motyw :)

    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładne :3

    zapraszam do mnie, może obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Och, ostatnio dramatycznie szukam pomocników lub pomocniczych postów odnośnie designu, więc myślę, że wielu innym osobom taki post się przyda. Ja jednak nic nie wykorzystam - choć kwieciste wzory wyglądają pięknie - bo nie pasuje mi do grafiki bloga. A szkoda.

    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Robisz tylko na blogi? Czy dla firm też. Pewna tania drukarnia (wrocław-ska) byłaby prawdopodobnie zainteresowana. Nie wiem tylko czy ty w razie czego jesteś. Jaka byłaby cena w takim wypadku? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to nie problem to wolałabym porozmawiać o tym prywatnie np wymiana maili. :)

      Usuń

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.

Copyright © 2017 Borenium - Books and good tea , Blogger
|| Dostosowanie: Klaudia