piątek, grudnia 06, 2013

Parę przydatnych kodów CSS

Jak widać Mikołaj wreszcie odnalazł drogę do mojego bloga i zagościł u mnie na trochę. Z tej oto okazji wpadłam na pomysł podzielenia się z Wami przydatnymi kodami CSS. Pewnie większość z Was je zna, ale na pewno znajdzie się ktoś kto nigdy nie miał do czynienia z tymi kodami.
kody CSS, blogger, blog, blogspot, gotowe kody, wyśrodkowanie nagłówka, tytułu posta, daty, archiwum, gadżetów

Zanim do nich przejdę, zacznę do najważniejszego, czyli GDZIE JE WKLEIĆ.
Aby było łatwiej wszystko pokażę na przygotowanych specjalnie dla Was obrazkach.

kody CSS, blogger, blog, blogspot, gotowe kody, wyśrodkowanie nagłówka, tytułu posta, daty, archiwum, gadżetów, arkusz CSS





 Zaczynamy od wejścia na bloggera.
Następnie wchodzimy w SZABLON (1)
Potem DOSTOSUJ (2) i jesteśmy już w Projektancie Szablonów.
kody CSS, blogger, blog, blogspot, gotowe kody, wyśrodkowanie nagłówka, tytułu posta, daty, archiwum, gadżetówGdy załaduje nam się strona, na ciemnym polu u góry szukamy ZAAWANSOWANE (1). Następnie przewijamy listę na sam dół i powinniśmy mieć DODAJ ARKUSZ CSS (2). Klikamy i mamy BIAŁE POLE (3) gdzie należy wkleić wybrane kody.

kody CSS, blogger, blog, blogspot, gotowe kody, wyśrodkowanie nagłówka, tytułu posta, daty, archiwum, gadżetów
Skoro wiemy już gdzie wkleić to przejdźmy do tego co wkleić aby był pożądany efekt. 
W pierwszej notce tego typu podam Wam kody na wyśrodkowanie poszczególnych elementów bloga.


Nagłówek
#header-inner img {margin: 0 auto !important;}
#header-inner {text-align:center !important;}

Tytuł posta
h3.post-title, .comments h4 {text-align: center;}

Data
.date-header {text-align:center;}

Archiwum
#Stats1, #BlogArchive1 #ArchiveList {text-align: center;}

Gadżety w lewej kolumnie
 .column-left-inner {text-align: center; }

Gadżety w środkowej kolumnie
 .column-center-inner {text-align: center; }

Gadżety w prawej kolumnie
 .column-right-inner {text-align: center; }


Aby zadziałały należy wkleić je całe! Nie zapominajcie o żadnym znaku (nawet kropce), bo przez jej brak kod Wam nie zadziała.
kody CSS, blogger, blog, blogspot, gotowe kody, wyśrodkowanie nagłówka, tytułu posta, daty, archiwum, gadżetów
Mam nadzieję, że któryś z powyższych kodów Wam się przyda. 
Jeżeli macie jakieś pytania piszcie śmiało. 
Jeśli nie pod tym postem to w zakładce Kontakt znajdziecie namiary na mnie. 
kody CSS, blogger, blog, blogspot, gotowe kody, wyśrodkowanie nagłówka, tytułu posta, daty, archiwum, gadżetów
Na sam koniec chciałam się Was zapytać: 
Co sądzicie o mikołajkowym wyglądzie? 

25 komentarzy:

  1. Przydatny post. A nagłówek bardzo pomysłowy ;* Obserwuję już długo i naprawdę jak już napiszesz to naprawdę na poziomie :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam do czynienia z tymi kodami i zawsze zastanawiałam się co to w ogóle jest, więc bardzo dziękuję, że udostępniłaś nam te sposoby! Jeśli znasz więcej kodów CSS pokaż nam je. A co do Twojego wyglądu jest taki świąteczny <3

    ♥ vickys-life1.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oczywiście będę się z Wami nimi dzieliła ale po troszku xD Nie wszystko naraz :)

      Usuń
  3. Pomocne! Piękny nagłówek;*

    niikablog.blogspot.com <------- nowa notka ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne zmiany na blogu <3
    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomocne te kody kiedyś ich szukałam i znalazłam już wczesniej, ale niektórzy może jeszcze o nich nie wiedzieli ;) Świetny wygląd bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny design bloga :) Przydatne informacje :) :*

    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, ale dopiero po świętach znów zacznę :)

      Usuń
  8. Bardzo przydatny post; ) Robisz darmowe wyglądy?

    OdpowiedzUsuń
  9. masz naprawde świetnego bloga ;-}
    bardzo ciekawie piszesz.
    jestem pierwszy raz- może obserwacja? zaczniesz?
    MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny post :))) design idealny!
    obserwujemy? jeżeli tak to zacznij i napisz u mnie w komentarzu! <3

    ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. w jakim programie robisz nagłówki?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem, że trochę późno, ale post bardzo przydatny :)
    www.vaturum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki ! pomogłaś chociaż i tak dalej jest to kropla w morzu potrzeb :) jestem kompletnie zielona.. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przydatne te kody jak i blog! Pozdrawiam!

    http://mvg-ddy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo Przydatne czekam na więcej kodów :)
    http://samaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Karolina Karczstycznia 02, 2016

    Dzięki :) bardzo mi się przydało!
    Da się zrobić tak, że data zostaje z boku, a inne gadżety posta są wyśrodkowane?

    http://hipidaka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Możesz spróbować tak:
    .date-header {text-align: left;}
    .column-center-inner {text-align: center}
    Jeśli dobrze zrozumiałam pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Baaardzo dziękuję :)
    Mega mi się przydało ;)
    Jeśli chcesz zobaczyć efekty pracy (dzięki twoim radom), to wpadaj :)
    http://katycatnewss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dziękuje za poradę, i kody, które wyśrodkowały co chciałam.

    OdpowiedzUsuń

Komentować może każdy. | Brak weryfikacji obrazkowej.
Komentarze, gdzie będzie przeważał spam będą usuwane.